wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 30 of 67Volgende

Ik heb XP gedownload van de link die JFK gaf en geinstalleerd op de pc waar ik eerst Vista gehad, ik ben erg blij want nu heb ik mijn vertrouwde XP weer terug.

:welkom: back xp :)

everybody loves xp  :P

vista is gewoon kak

Nice. Een besturingssysteem board O0

ik zit op vista en ik moet zeggen ik mis XP wel eens

Wat let je, XP bestaat gelukkig (nog?) :P

Waar mis je het voor dan? Ik mis niks speciaals met Vista.

Als je geen 2e partitie hebt, dan moet je dat wel doen.

Heb laatst XP weer gedownload en geinstalleerd, maar sinds dat de updates zijn voltooid krijg ik telkens deze melding bij het opstarten:

windowsmelding.jpg

Dus ik klik steeds op annuleren, het lijkt me geen goed plan om dit te installeren lijkt me. :-[

Heb laatst XP weer gedownload en geinstalleerd, maar sinds dat de updates zijn voltooid krijg ik telkens deze melding bij het opstarten:

windowsmelding.jpg

Dus ik klik steeds op annuleren, het lijkt me geen goed plan om dit te installeren lijkt me. :-[

je hebt geen legale nee dus zou het ook niet installeren nee  :D

Ik heb ook geen legale xp maar dit wel geinstalleerd, WGA controleerde de licentie en hij was legaal.

Dus als je xp goed gekraakt/weinig gebruikte serial gebruikt, dan hoef je hiervoor niet te vrezen en gewoon installeren.

De kans is er wel dat je licentie geblokkeerd word, maar er zijn voldoende cracks die hem weer legaal maken.

jongens even een vraag

als ik windows vista download bijvoorbeeld van een link die jullie aangeven ik download hem  zet hem op cd instaleer hem. dan komt nu mijn vraag geeft die hem dan ilegaal of legaal aan?. en kan ik hem ook altijd gewoon gebruiken?

mvg. magicm14

VorigePage 30 of 67Volgende