Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van Pctje op 29 juni 2009, 13:00Ik heb XP gedownload van de link die JFK gaf en geinstalleerd op de pc waar ik eerst Vista gehad, ik ben erg blij want nu heb ik mijn vertrouwde XP weer terug.
:welkom: back xp
everybody loves xp
vista is gewoon kak
Ik heb XP gedownload van de link die JFK gaf en geinstalleerd op de pc waar ik eerst Vista gehad, ik ben erg blij want nu heb ik mijn vertrouwde XP weer terug.
:welkom: back xp
everybody loves xp
vista is gewoon kak
Citaat van Zombymario op 30 juni 2009, 07:44ik zit op vista en ik moet zeggen ik mis XP wel eens
ik zit op vista en ik moet zeggen ik mis XP wel eens
Citaat van William op 4 juli 2009, 06:46Heb laatst XP weer gedownload en geinstalleerd, maar sinds dat de updates zijn voltooid krijg ik telkens deze melding bij het opstarten:
Dus ik klik steeds op annuleren, het lijkt me geen goed plan om dit te installeren lijkt me. :-[
Heb laatst XP weer gedownload en geinstalleerd, maar sinds dat de updates zijn voltooid krijg ik telkens deze melding bij het opstarten:
Dus ik klik steeds op annuleren, het lijkt me geen goed plan om dit te installeren lijkt me. :-[
Citaat van Pctje op 4 juli 2009, 08:37Heb laatst XP weer gedownload en geinstalleerd, maar sinds dat de updates zijn voltooid krijg ik telkens deze melding bij het opstarten:
je hebt geen legale nee dus zou het ook niet installeren nee
Heb laatst XP weer gedownload en geinstalleerd, maar sinds dat de updates zijn voltooid krijg ik telkens deze melding bij het opstarten:
je hebt geen legale nee dus zou het ook niet installeren nee
Citaat van William op 4 juli 2009, 09:05Ik heb ook geen legale xp maar dit wel geinstalleerd, WGA controleerde de licentie en hij was legaal.
Dus als je xp goed gekraakt/weinig gebruikte serial gebruikt, dan hoef je hiervoor niet te vrezen en gewoon installeren.
De kans is er wel dat je licentie geblokkeerd word, maar er zijn voldoende cracks die hem weer legaal maken.
Ik heb ook geen legale xp maar dit wel geinstalleerd, WGA controleerde de licentie en hij was legaal.
Dus als je xp goed gekraakt/weinig gebruikte serial gebruikt, dan hoef je hiervoor niet te vrezen en gewoon installeren.
De kans is er wel dat je licentie geblokkeerd word, maar er zijn voldoende cracks die hem weer legaal maken.
Citaat van William op 8 juli 2009, 11:24jongens even een vraag
als ik windows vista download bijvoorbeeld van een link die jullie aangeven ik download hem zet hem op cd instaleer hem. dan komt nu mijn vraag geeft die hem dan ilegaal of legaal aan?. en kan ik hem ook altijd gewoon gebruiken?
mvg. magicm14
jongens even een vraag
als ik windows vista download bijvoorbeeld van een link die jullie aangeven ik download hem zet hem op cd instaleer hem. dan komt nu mijn vraag geeft die hem dan ilegaal of legaal aan?. en kan ik hem ook altijd gewoon gebruiken?
mvg. magicm14