Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van Pctje op 5 juni 2009, 13:44Daar hebben we Schijfbeheer en tweede partities voor.
Dat is waar ja
je hebt dus 2 windows erop?
Daar hebben we Schijfbeheer en tweede partities voor.
Dat is waar ja je hebt dus 2 windows erop?
Citaat van William op 5 juni 2009, 16:48Daar hebben we Schijfbeheer en tweede partities voor.
Dat is waar ja
dat is dan 2 meer dan mij heb momenteel geen os op me pc :'(
Dat is waar ja
dat is dan 2 meer dan mij heb momenteel geen os op me pc :'(
Citaat van Sander op 5 juni 2009, 19:10Gecondoleerd Kaasbroodje :'(
Maar ik ga echt niet voor een paar bugfixes Windows 7 er opnieuw opgooien.
Gecondoleerd Kaasbroodje :'(
Citaat van Tom op 5 juni 2009, 19:17Daar hebben we Schijfbeheer en tweede partities voor.
Dat is waar ja
Nog niet, ik wacht tot oktober.
Dat is waar ja
Nog niet, ik wacht tot oktober.
Citaat van Duken op 6 juni 2009, 08:27Ik heb hem nu 2 maanden draaien op me laptop van me werk maar hij draait heerlijk. Ik heb alleen nog 1 bugje en dat is dat als mijn laptop uit slaapstand komt de netwerkkaart niet meer werkt.
Verder ben ik er uiterst tevreden over
Ik heb hem nu 2 maanden draaien op me laptop van me werk maar hij draait heerlijk. Ik heb alleen nog 1 bugje en dat is dat als mijn laptop uit slaapstand komt de netwerkkaart niet meer werkt.
Verder ben ik er uiterst tevreden over
Citaat van William op 6 juni 2009, 08:35Gecondoleerd Kaasbroodje :'(
dank je. ik weet echt niet wat het probleem is ik kan maar geen nieuwe windows op zetten. windows 7 komt niet eens tot de installatie met xp krijg ik steeds een blauw scherm tijdens het kopiëren van de bestanden. heb het al op allebei de harde schijven geprobeerd en in allebei me dvd branders linux live cd start ook niet op :'(
Gecondoleerd Kaasbroodje :'(
dank je. ik weet echt niet wat het probleem is ik kan maar geen nieuwe windows op zetten. windows 7 komt niet eens tot de installatie met xp krijg ik steeds een blauw scherm tijdens het kopiëren van de bestanden. heb het al op allebei de harde schijven geprobeerd en in allebei me dvd branders linux live cd start ook niet op :'(