Café de Download
Citaat van Robin op 23 december 2007, 16:21Hahaah, Wilma is niet de enigste dame die deze uitvinding heeft. Ik zit nu met de laptop op de wc... muhahah :peace:
Hopelijk maak je een grapje nu.. 😕
Hahaah, Wilma is niet de enigste dame die deze uitvinding heeft. Ik zit nu met de laptop op de wc... muhahah :peace:
Hopelijk maak je een grapje nu.. 😕
Citaat van basbulletje op 23 december 2007, 16:34helaas hebben wij geen laptop, dan was er ook geen probleem. maar wilma is veel bezig met haar tombraider-site en ik zit graag te neuzen op duken.nl, het probleem is dat we maar 1 pc hebben. probleem is nu gedeeltelijk opgelost.
helaas hebben wij geen laptop, dan was er ook geen probleem. maar wilma is veel bezig met haar tombraider-site en ik zit graag te neuzen op duken.nl, het probleem is dat we maar 1 pc hebben. probleem is nu gedeeltelijk opgelost.
Citaat van Eagles op 23 december 2007, 19:19gewoon de stekker eruit trekken en zeggen dat het netwerk plat ligt
zij stopt en jij kan gewoon weer plug 'n play hahahahahaha :duivel:
gewoon de stekker eruit trekken en zeggen dat het netwerk plat ligt
zij stopt en jij kan gewoon weer plug 'n play hahahahahaha :duivel:
Citaat van Robin op 7 februari 2008, 21:35Goeienavond,
Ik dacht hier maar weer is een kickje tegen aan.
Ik snap me wiskunde gewoon, ongelofelijk! ;D
Goeienavond,
Ik dacht hier maar weer is een kickje tegen aan.
Ik snap me wiskunde gewoon, ongelofelijk! ;D
Citaat van Duken op 8 februari 2008, 07:07Old topic back 2 live! Top! :friends:
Was het een goede film tijn? Misschien leuk om met me meisie erheen te gaan.
Old topic back 2 live! Top! :friends:
Was het een goede film tijn? Misschien leuk om met me meisie erheen te gaan.
Citaat van basbulletje op 14 februari 2008, 03:06Het spijt me dat ik sinds eind december niks meer gepost heb.
Mijn upload snelheid was gedaald tot onder 1 kb/s en dan kun je eigenlijk niet veel meer (lees: niets).
@home krrijgt het probleem niet opgelost.......Ondertussen ben ik overgestapt op een andere provider.
Nu nergens problemen meer mee.
@home abo loopt nog tot maart maar het probleem met hun is nog steeds niet opgelost.....
Vanaf nu gaat @home bij mij onder de noemer: @slome
Groetjes Bas.
Het spijt me dat ik sinds eind december niks meer gepost heb.
Mijn upload snelheid was gedaald tot onder 1 kb/s en dan kun je eigenlijk niet veel meer (lees: niets).
@home krrijgt het probleem niet opgelost.......Ondertussen ben ik overgestapt op een andere provider.
@home abo loopt nog tot maart maar het probleem met hun is nog steeds niet opgelost.....
Groetjes Bas.
Citaat van Robin op 14 februari 2008, 06:46Het spijt me dat ik sinds eind december niks meer gepost heb.
Groetjes Bas.
Hee bas,
Welcome back
!
Het spijt me dat ik sinds eind december niks meer gepost heb.
Groetjes Bas.
Hee bas,
Welcome back !