Café de Download
Citaat van William op 3 oktober 2007, 18:10Crysis wordt zeker mooi daarom ga ik ook een nieuwe video kaart kopen (uiteindelijk).
Weet je wat ook een leuk, goed, grappig, mooi en erg vermakend spel is???
Garry's mod... draait op de source engine van half-life 2, Counter strike source... ETC.
Hier is een filmpje...
Dat ken je dus zelf allemaal maken lichten, stands enz... zelf kernbommen (vind ik erg leuk)
Crysis wordt zeker mooi daarom ga ik ook een nieuwe video kaart kopen (uiteindelijk).
Weet je wat ook een leuk, goed, grappig, mooi en erg vermakend spel is???
Garry's mod... draait op de source engine van half-life 2, Counter strike source... ETC.
Hier is een filmpje...
Dat ken je dus zelf allemaal maken lichten, stands enz... zelf kernbommen (vind ik erg leuk)
Citaat van basbulletje op 4 oktober 2007, 07:21Ik ben echt benieuwd naar Crysis mijn Farcry dvd is al bijna 1mm dunner van het gebruik. :
Ik ben echt benieuwd naar Crysis mijn Farcry dvd is al bijna 1mm dunner van het gebruik. :
Citaat van William op 4 oktober 2007, 08:51ik heb een beta key voor crysis
Mag er niet veel over zeggen, maar het is echt wel een koel spelletje. Ik vind het een beetje lijken op de battlefield serie. Deze heeft mij niet echt kunnen boeien, maar crysis, crysis heeft toch dat beetje extra
Het is nu trouwens rustig op de stage, dus vandaar dat ik wat vaker langskom
ik heb een beta key voor crysis
Mag er niet veel over zeggen, maar het is echt wel een koel spelletje. Ik vind het een beetje lijken op de battlefield serie. Deze heeft mij niet echt kunnen boeien, maar crysis, crysis heeft toch dat beetje extra
Het is nu trouwens rustig op de stage, dus vandaar dat ik wat vaker langskom
Citaat van Duken op 5 oktober 2007, 07:51Dan moet je wat kopjes koffie drinken, even lekker naar de WC en genieten van t moment. Daarna is t weer goed met je buik
Dan moet je wat kopjes koffie drinken, even lekker naar de WC en genieten van t moment. Daarna is t weer goed met je buik
Citaat van William op 5 oktober 2007, 15:58ik heb ook al 2 dagen buikpijn meestal 's morgens
als het nog een keer gebeurt ga ik even laxeren
ik heb ook al 2 dagen buikpijn meestal 's morgens als het nog een keer gebeurt ga ik even laxeren