Café de Download
Citaat van Eagles op 1 oktober 2007, 00:25nog even snel 28 weeks aan het kijken, zag hem weer in de movie trivia en dat begin van die film is echt zo goed net als de hele film bTW
nog even snel 28 weeks aan het kijken, zag hem weer in de movie trivia en dat begin van die film is echt zo goed net als de hele film bTW
Citaat van Duken op 1 oktober 2007, 06:2728 weeks is inderdaad een leuke film
Maar Robin Halo 3 is dus goed? Het lijkt me echt een topper.
Martijn kan je straks niet die dikke Crysis draaien?!
28 weeks is inderdaad een leuke film
Martijn kan je straks niet die dikke Crysis draaien?!
Citaat van Robin op 1 oktober 2007, 19:34Maar Robin Halo 3 is dus goed? Het lijkt me echt een topper.
Goed? Über goed..
Vooral het eind vind ik ongelofelijk, alles wordt opgeblazen.. wel een triest einde.. :'(!
Maar daar mogen jullie zelf achterkomen.. :duivel:
Ja wat blijkt nou, dat na de credits nog één heel belangrijk filmpje die de verhaallijn afmaakt inzit. En ik met me domme kop die credits dus snel doorgeklikt.. :buck:
Goed? Über goed..
Vooral het eind vind ik ongelofelijk, alles wordt opgeblazen.. wel een triest einde.. :'(!
Maar daar mogen jullie zelf achterkomen.. :duivel:
Ja wat blijkt nou, dat na de credits nog één heel belangrijk filmpje die de verhaallijn afmaakt inzit. En ik met me domme kop die credits dus snel doorgeklikt.. :buck:
Citaat van William op 2 oktober 2007, 14:17Crysis moet inderdaad ook wel gaan
Heb ondertussen ook settlers6 gevonden, ziet er ook niet onaardig uit.
CPU&Videokaart trouwens al meteen overclocked, mja die stock temps van resp. 22C en 40C vragen er natuurlijk om
Daantje trouwens al opgenomen in FIFA 08? ^^
Crysis moet inderdaad ook wel gaan
Heb ondertussen ook settlers6 gevonden, ziet er ook niet onaardig uit.
CPU&Videokaart trouwens al meteen overclocked, mja die stock temps van resp. 22C en 40C vragen er natuurlijk om
Daantje trouwens al opgenomen in FIFA 08? ^^
Citaat van Duken op 3 oktober 2007, 06:38Kan je dan niet je savegame laden Robin?
Net bijna mijn eerste blikschade.
Zie bijlage:
Ik wil de parkeerplaats op draaien met 30 km. Wil er eentje mij gaan inhalen met 80 :s Scheelde weinig... de sukkel :s ( ik gaf nog richting aan :-[ )
[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Kan je dan niet je savegame laden Robin?
Net bijna mijn eerste blikschade.
Zie bijlage:
Ik wil de parkeerplaats op draaien met 30 km. Wil er eentje mij gaan inhalen met 80 :s Scheelde weinig... de sukkel :s ( ik gaf nog richting aan :-[ )
[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Citaat van Robin op 3 oktober 2007, 06:57Ja, ik kan de laatste scene wel laden hoor dat 's het probleem niet
!
Maar ik ga toch binnekort hem uit spelen op Legandary met een vriend.. :duivel:
Dan krijgen we alles opnieuw te zien..
Iritant van je auto
! Zeker van die aso pickies met een getunde Volkswagen Polo ofzo.. :-[
Ik ben dus ziek.. Gister had me moeder pannenkoeken gebakken, maar te lang op het vuur laten staan waardoor ze niet meer goed waren. Toen ik terug kwam van voetbal heb ik ze gewoon met me pa opgegeten, dus ik heb nu beetje last van me buik.. (En ja, me pa ook
)
Wat een hippe emoticons trouwens.. :peace:
Ja, ik kan de laatste scene wel laden hoor dat 's het probleem niet !
Maar ik ga toch binnekort hem uit spelen op Legandary met een vriend.. :duivel:
Dan krijgen we alles opnieuw te zien..
Iritant van je auto ! Zeker van die aso pickies met een getunde Volkswagen Polo ofzo.. :-[
Ik ben dus ziek.. Gister had me moeder pannenkoeken gebakken, maar te lang op het vuur laten staan waardoor ze niet meer goed waren. Toen ik terug kwam van voetbal heb ik ze gewoon met me pa opgegeten, dus ik heb nu beetje last van me buik.. (En ja, me pa ook )
Wat een hippe emoticons trouwens.. :peace:
Citaat van Duken op 3 oktober 2007, 07:34Klote man, beterschap
Ja we hebben een paar nieuwe smilies:
:friends: :peace: :lies: :hijacked: :nice: :gay: <- mario
Klote man, beterschap
Ja we hebben een paar nieuwe smilies:
:friends: :peace: :lies: :hijacked: :nice: :gay: <- mario
Citaat van Robin op 3 oktober 2007, 07:40Leuk
!
Ik ga straks nog even naar de Ortho, en daarna even snel een Duits SO-tje maken..
En dan weer lekker me bed in..
Leuk !
Ik ga straks nog even naar de Ortho, en daarna even snel een Duits SO-tje maken..
En dan weer lekker me bed in..