do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Brein schikt met uploader die muziek op usenet plaatst

VorigePage 2 of 2

Streamen is inderdaad geweldig. Een tijd terug had ik eens een gratis maandje Videoland geprobeerd. Dat was dus niks..
Ik wil er ook gerust betalen voor betalen . Al moet het aanbod dan wel beter worden als dat het nu is.

Goh, losse MP3 nummers. Dat is voor mij ook al even geleden.
In de tijd van Limewire heb ik wat MP3 nummers gedownload. Om vervolgens al die nummers te gaan scannen op virussen.

Grappigste/irritantste vond ik DC++ 
Ik zat soms uren te zoeken naar iets. Dacht ik het gevonden te hebben en dan bleek het een vieze film te zijn in VHS kwaliteit.

DC++ gebruikte we ook altijd op lanpartys. Altijd leuk dat sommige bezoekers de volledige C schijf deelde. En wat voelde je je stoer als iemand uit jou portable games map wat downloaden. 

Goede tijden, nu heb ik nergens meer tijd voor :P

dan heeft deze man zeker geen VPN gebruikt ?

of kun je met VPN ook gepakt worden door brein ?

Dat hangt er vanaf. Als de VPN provider een log bijhoudt en makkelijk gegevens doorspeelt, kan Brein achterhalen wie je bent.
Als een VPN even uitvalt terwijl je torrents aan het downloaden bent, kunnen ze ook je echte IP zien.
Of Brein het gebruikt weet ik niet, een bestand kan ook geïnfecteerd zijn, al den wel niet zichtbaar. In theorie kunnen ze dan alles zien.

geen idee ik heb vpn van PIA

PIA heeft geen logging. 

PIA:  No Traffic or Request logs :proost:

1 uur geleden zei ShadowMaster:

geen idee ik heb vpn van PIA

PIA is uitstekend, je hoeft je dan geen zorgen te maken.
Zelfs al houden ze logs bij, dan is de kans dat ze deze vrijgeven nihil.

bedankt voor jullie berichten , stelt me toch altijd gerust ;) 

VorigePage 2 of 2