Brein schikt met uploader die muziek op usenet plaatst
Citaat van William op 11 maart 2018, 07:03Streamen is inderdaad geweldig. Een tijd terug had ik eens een gratis maandje Videoland geprobeerd. Dat was dus niks..
Ik wil er ook gerust betalen voor betalen . Al moet het aanbod dan wel beter worden als dat het nu is.Goh, losse MP3 nummers. Dat is voor mij ook al even geleden.
In de tijd van Limewire heb ik wat MP3 nummers gedownload. Om vervolgens al die nummers te gaan scannen op virussen.
Streamen is inderdaad geweldig. Een tijd terug had ik eens een gratis maandje Videoland geprobeerd. Dat was dus niks..
Ik wil er ook gerust betalen voor betalen . Al moet het aanbod dan wel beter worden als dat het nu is.
Goh, losse MP3 nummers. Dat is voor mij ook al even geleden.
In de tijd van Limewire heb ik wat MP3 nummers gedownload. Om vervolgens al die nummers te gaan scannen op virussen.
Citaat van Meh Meh op 11 maart 2018, 09:49Grappigste/irritantste vond ik DC++
Ik zat soms uren te zoeken naar iets. Dacht ik het gevonden te hebben en dan bleek het een vieze film te zijn in VHS kwaliteit.
Grappigste/irritantste vond ik DC++
Ik zat soms uren te zoeken naar iets. Dacht ik het gevonden te hebben en dan bleek het een vieze film te zijn in VHS kwaliteit.
Citaat van Duken op 11 maart 2018, 10:04DC++ gebruikte we ook altijd op lanpartys. Altijd leuk dat sommige bezoekers de volledige C schijf deelde. En wat voelde je je stoer als iemand uit jou portable games map wat downloaden.
Goede tijden, nu heb ik nergens meer tijd voor
DC++ gebruikte we ook altijd op lanpartys. Altijd leuk dat sommige bezoekers de volledige C schijf deelde. En wat voelde je je stoer als iemand uit jou portable games map wat downloaden.
Goede tijden, nu heb ik nergens meer tijd voor
Citaat van ShadowMaster op 11 maart 2018, 10:04dan heeft deze man zeker geen VPN gebruikt ?
of kun je met VPN ook gepakt worden door brein ?
dan heeft deze man zeker geen VPN gebruikt ?
of kun je met VPN ook gepakt worden door brein ?
Citaat van Meh Meh op 11 maart 2018, 11:06Dat hangt er vanaf. Als de VPN provider een log bijhoudt en makkelijk gegevens doorspeelt, kan Brein achterhalen wie je bent.
Als een VPN even uitvalt terwijl je torrents aan het downloaden bent, kunnen ze ook je echte IP zien.
Of Brein het gebruikt weet ik niet, een bestand kan ook geïnfecteerd zijn, al den wel niet zichtbaar. In theorie kunnen ze dan alles zien.
Dat hangt er vanaf. Als de VPN provider een log bijhoudt en makkelijk gegevens doorspeelt, kan Brein achterhalen wie je bent.
Als een VPN even uitvalt terwijl je torrents aan het downloaden bent, kunnen ze ook je echte IP zien.
Of Brein het gebruikt weet ik niet, een bestand kan ook geïnfecteerd zijn, al den wel niet zichtbaar. In theorie kunnen ze dan alles zien.
Citaat van ShadowMaster op 11 maart 2018, 13:18geen idee ik heb vpn van PIA
geen idee ik heb vpn van PIA
Citaat van Meh Meh op 11 maart 2018, 15:051 uur geleden zei ShadowMaster:geen idee ik heb vpn van PIA
PIA is uitstekend, je hoeft je dan geen zorgen te maken.
Zelfs al houden ze logs bij, dan is de kans dat ze deze vrijgeven nihil.
1 uur geleden zei ShadowMaster:geen idee ik heb vpn van PIA
PIA is uitstekend, je hoeft je dan geen zorgen te maken.
Zelfs al houden ze logs bij, dan is de kans dat ze deze vrijgeven nihil.
Citaat van ShadowMaster op 11 maart 2018, 16:18bedankt voor jullie berichten , stelt me toch altijd gerust
![]()
bedankt voor jullie berichten , stelt me toch altijd gerust