do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Black friday VPN keuze

VorigePage 2 of 3Volgende

Ik ook, en deel het account ook nog met de family. :proost:

Net zoals Netflix? Wij zitten met 5 familieleden op 1 account. Dat is 3 euro per huishouden. :D

16 uur geleden zei Meh Meh:

Net zoals Netflix? Wij zitten met 5 familieleden op 1 account. Dat is 3 euro per huishouden. :D

Ja wij ook :) En Spotify, zo delen we de accounts met ze allen. Scheelt veel euries. Altijd fijn

Geacht lezer,

Ben een leek hierin daar begin ik maar was mee maar......

Ik wil ook een VPN aan gaan maken  bij PIA

Maar kan iemand mij zeggen hoeveel $59.95 per twee jaar in euro omgerekend is en kan ik   Bij deze website  ook met iDEAL betalen en kan ik aan nemen

dat het gewoon in euro's er af gehouden wordt.(Klink stom ik weet het ).

En is het beter dat ik me aanmeld met een gmail email adres  of kan dat gewoon van mijn provider.

Dan voor u antwoord.

Ik weet dat dit de beste tijd is om online te kopen, maar mijn advies is om niet zomaar korting te krijgen. Zorg ervoor dat u een betrouwbare VPN-service selecteert die privacy biedt. Deze tips hebben me geholpen tegen online black-scams op vrijdag, vooral als ik van onbekende bronnen koop. 
https://www.onlineprivacytips.co/comparison/best-vpn-black-friday-deals/

3 uur geleden zei Arietta:

$59.95 per twee jaar in euro omgerekend is en kan ik   Bij deze website  ook met iDEAL betalen en kan ik aan nemen

dat het gewoon in euro's er af gehouden wordt.(Klink stom ik weet het ).

Hallo Arietta, dat Dollar tekentje klopt niet, want dat is het bedrag in Euro wat je betaald voor een 2 jarig abonnement. Dat kan je ook zien als je bij betaling iDeal aan klikt en bovenin het tabblad staat dan de tekst Payment Amount: EUR59.95 (one time payment) 😉

1 uur geleden zei Drifter:

Hallo Arietta, dat Dollar tekentje klopt niet, want dat is het bedrag in Euro wat je betaald voor een 2 jarig abonnement. Dat kan je ook zien als je bij betaling iDeal aan klikt en bovenin het tabblad staat dan de tekst Payment Amount: EUR59.95 (one time payment) 😉

Dank je wel Drifter voor je antwoord op het eerste gedeelte van mijn vraag daar ben ik al blij mee,weet je ook wat er wijzer is een gmail adres of provider email adres.

16 minuten geleden zei Arietta:

weet je ook wat er wijzer is een gmail adres of provider email adres

Je krijgt op je e-mailadres een bevestiging van je betaling en de aankoop van je abonnement, dus lijkt me dat je een e-mailadres verstrekt wat je normaal (meest) gebruikt.

20 minuten geleden zei Drifter:

Je krijgt op je e-mailadres een bevestiging van je betaling en de aankoop van je abonnement, dus lijkt me dat je een e-mailadres verstrekt wat je normaal (meest) gebruikt.

Geweldig dank je wel Drifter u heeft me goed geholpen, hier kan ik wat mee.

Ga dit morgen even op mijn gemak in orde maken.

Ontzettend bedankt voor de antwoorden.

Fijne avond verder. Groet Arietta

Is gelukt,ik voel me alsof de deur op het nachtslot zit.

Dank jullie voor de medewerking.

VorigePage 2 of 3Volgende