do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Black friday VPN keuze

Page 1 of 3Volgende

Hoi,

Als ik alles wil doen vanaf VPN.
Welke VPN provider adviseren jullie als ik alle tools vanaf synology draai?

Dank voor de reacties op deze koude vrijdag 🙂

Op Duken gebruiken de meeste mensen PIA. Hier kan je de website vinden en we hebben ook een uitgebreide handleiding.
Ga je voor 2 jaar, dan ben je 2,50 dollar kwijt per maand. Een gemiddelde VPN kost een tientje, het is dus een fantastische aanbieding.
Black friday zie ik niets over, misschien hebben ze wel een cyber maandag, maar voor de bedragen die ze rekenen denk ik niet dat het veel zal schelen.

https://www.privacytools.io/#ukusa

PIA zit wel in de Five Eyes

3 minuten geleden zei cookiesmonster:

https://www.privacytools.io/#ukusa

PIA zit wel in de Five Eyes

Persoonlijk kijk ik daar niet naar. Ik ben geen terrorist, cybercrimineel en dat ik af en toe wat download, denk niet dat Brein via PIA's hulp langskomt.
Maar, als je je bezighoudt met uploaden en op grote schaal copyright schendt, dan moet je naar een andere, veel duurdere VPN kijken.
Kijk dan ook naar de backbone, wie heeft daar toegang toe? Kan je anoniem betalen met monero? Is het offshore e.d.?
Er is zoveel waar je dan op moet letten, ondoenlijk. 

Voor gewoon gebruik is PIA nogmaals uitstekend, zeker voor het geld. :)

Ik ben het met je eens hoor. Ben gewoon wat aan het vergelijken en bekijken en ben verbaasd hoe ver het gaat.

Begrijp je, het kan lastig zijn om een goede VPN te vinden. Persoonlijk vind ik PIA uitstekend qua kwaliteit/prijs verhouding.

PIA is inderdaad een prima VPN voor het geld.

Ik gebruikte OVPN. Werkte ook perfect. Sinds 3 maanden gebruik ik Mullvad. In tegenstelling tot vorig jaar, toen ik Mullvad aan het testen was, haal ik nu de volledige snelheid tijdens het downloaden. Verder is de verbinding ook stabiel.

Waarom zou ik 10 euro betalen voor OVPN als Mullvad 5 euro kost en deze me bevalt. 🙂 Mullvad heeft zo te zien ook geen Black Friday deal. Al zoal dat in dit geval ook weinig schelen denk ik.

Zowel bij OVPN als Mullvad kun je anoniem betalen. Iets wat ik ook doe. Werkt prima.

PIA heeft zover ik weet nooit deals. Behalve een abonnementen die op langere periode goedkoper worden. Maar ze liggen al zo goedkoop in de markt en met de niet goed geld terug "garantie" is het altijd het proberen waard.

Ik draai Pia los van de desktop ook altijd op mijn android wegens de mace functie die alle ads blokkeert in de browsers. Sites laden daardoor echt sneller zonder al die rompslomp video ads :)

Hmm, heb PIA gisterenavond afgesloten alleen misschien niet zo handig met een email adres met mijn naam en betaald met paypayl....

2 uur geleden zei cookiesmonster:

Hmm, heb PIA gisterenavond afgesloten alleen misschien niet zo handig met een email adres met mijn naam en betaald met paypayl....

Dat maakt geen drol uit. :D 
Zolang je alleen download, geen grote uploader, terrorist, cybercrimineel bent, is het geen enkel probleem dat ze je naam en Paypal adres hebben.
Geen zorgen dus, ik lap dit soort dingen ook meestal met mijn debit card of Paypal, staat gewoon op mijn naam.

Page 1 of 3Volgende