Bitcoin minen met een Windows 10 PC
Citaat van William op 3 januari 2021, 11:394 uur geleden zei Duken:Damn! Dat is een lekker vooruitzicht. 🤩
Hahahha maar brengt ook weer hoofdpijn mee lol, wat zal ik doen, iets in mij zeg verkopen, of dom laten staan pffff. Het is voor mij ook best veel geld 😅 dat zijn bedragen die je niet dagelijks op zak hebt, maar mocht het toch zo zijn dat hij rap door schiet, dan is gezien mijn leeftijd het een zeer welkome aan vulling op mijn pensioen.
4 uur geleden zei Duken:Damn! Dat is een lekker vooruitzicht. 🤩
Hahahha maar brengt ook weer hoofdpijn mee lol, wat zal ik doen, iets in mij zeg verkopen, of dom laten staan pffff. Het is voor mij ook best veel geld 😅 dat zijn bedragen die je niet dagelijks op zak hebt, maar mocht het toch zo zijn dat hij rap door schiet, dan is gezien mijn leeftijd het een zeer welkome aan vulling op mijn pensioen.
Citaat van Meh Meh op 3 januari 2021, 11:54Ik zeg, laten staan. Hij gaat gegarandeerd weer wat zaken, maar nooit meer naar €5000,- Ik denk dat nu het moment is om in te stappen.
Ik zeg, laten staan. Hij gaat gegarandeerd weer wat zaken, maar nooit meer naar €5000,- Ik denk dat nu het moment is om in te stappen.
Citaat van Meh Meh op 22 januari 2021, 10:34Ik heb gisteren voor 500 euro VET (VeChain) gekocht. Die laat ik staan, over een jaartje of wat kijk ik er weer naar.
Ik heb gisteren voor 500 euro VET (VeChain) gekocht. Die laat ik staan, over een jaartje of wat kijk ik er weer naar.
Citaat van Duken op 23 januari 2021, 15:16Op 22-1-2021 om 11:34 zei Meh Meh:Ik heb gisteren voor 500 euro VET (VeChain) gekocht. Die laat ik staan, over een jaartje of wat kijk ik er weer naar.
Ik zal voor je duimen! Wel een flink bedrag man, 500 euro. Ik ben zo een schijtert dat ik nooit meer als 50 euro hebt durven uitgeven. Maar ik ben ook een beetje raar 😛
Op 22-1-2021 om 11:34 zei Meh Meh:Ik heb gisteren voor 500 euro VET (VeChain) gekocht. Die laat ik staan, over een jaartje of wat kijk ik er weer naar.
Ik zal voor je duimen! Wel een flink bedrag man, 500 euro. Ik ben zo een schijtert dat ik nooit meer als 50 euro hebt durven uitgeven. Maar ik ben ook een beetje raar 😛
Citaat van Meh Meh op 7 februari 2021, 11:09Dogecoin gaat echt fantastisch! Sinds Elron Musk Doge aanprees is de waarde enorm gestegen.
Op 23-1-2021 om 16:16 zei Duken:Ik zal voor je duimen! Wel een flink bedrag man, 500 euro. Ik ben zo een schijtert dat ik nooit meer als 50 euro hebt durven uitgeven. Maar ik ben ook een beetje raar 😛
VET ging alleen nog maar omlaag, dus heb ik Dogecoin gekocht. Die laat ik niet staan, iets meer dan 10.000 coins.
Dogecoin gaat echt fantastisch! Sinds Elron Musk Doge aanprees is de waarde enorm gestegen.
Op 23-1-2021 om 16:16 zei Duken:Ik zal voor je duimen! Wel een flink bedrag man, 500 euro. Ik ben zo een schijtert dat ik nooit meer als 50 euro hebt durven uitgeven. Maar ik ben ook een beetje raar 😛
VET ging alleen nog maar omlaag, dus heb ik Dogecoin gekocht. Die laat ik niet staan, iets meer dan 10.000 coins.