Beste VPN voor België?
Citaat van Nougabol op 19 februari 2021, 16:46Is de beste VPN voor Nederland ook idem voor België?
Ik heb nog wat zitten zoeken op het net en ik had gelezen dat Goose ook goed zou zijn?
Goose heeft wel geen ondersteuning voor Linux, welke is dan wel de beste voor oa Linux, IOs, Windows?
Prijs/kwaliteit?
Ze zeggen van Ghost dat je telekens 17" naar reclame moet kijken eer je verder kunt gaan?
Ik heb in Windows ook de VPN aangevinkt, dat is toch hetzelfde of niet?
Is de beste VPN voor Nederland ook idem voor België?
Ik heb nog wat zitten zoeken op het net en ik had gelezen dat Goose ook goed zou zijn?
Goose heeft wel geen ondersteuning voor Linux, welke is dan wel de beste voor oa Linux, IOs, Windows?
Prijs/kwaliteit?
Ze zeggen van Ghost dat je telekens 17" naar reclame moet kijken eer je verder kunt gaan?
Ik heb in Windows ook de VPN aangevinkt, dat is toch hetzelfde of niet?
Citaat van William op 19 februari 2021, 17:23De beste VPN is voor iedereen anders. Zelf meerdere VPN-providers testen is altijd wel aan te raden.
Zelf heb ik bijvoorbeeld minder goede ervaringen met GooseVPN. Onstabiel en traag.
Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar PIA. Onder andere geschikt voor Linux, iOS en Windows.
Zelf heb ik prima ervaringen met ExpressVPN.
De beste VPN is voor iedereen anders. Zelf meerdere VPN-providers testen is altijd wel aan te raden.
Zelf heb ik bijvoorbeeld minder goede ervaringen met GooseVPN. Onstabiel en traag.
Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar PIA. Onder andere geschikt voor Linux, iOS en Windows.
Zelf heb ik prima ervaringen met ExpressVPN.
Citaat van Duken op 19 februari 2021, 18:41Ja Pia VPN, ik houd er (nog) steeds van. Ideal betaling is weer terug en beschikbaar op alle apparaten.
Maar test het zelf even, niet goed geld terug. Dus proberen kan altijd. 👍
https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Ja Pia VPN, ik houd er (nog) steeds van. Ideal betaling is weer terug en beschikbaar op alle apparaten.
Maar test het zelf even, niet goed geld terug. Dus proberen kan altijd. 👍
https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Citaat van Nougabol op 19 februari 2021, 21:57
Denk je dat er VPN is met deze snelheid?
Moet ik dan op elk toestel die op mijn netwerk zit inloggen op PIA?
Denk je dat er VPN is met deze snelheid?
Moet ik dan op elk toestel die op mijn netwerk zit inloggen op PIA?
Citaat van William op 20 februari 2021, 06:18Zo'n speedtest is natuurlijk ook een momentopname. Als je gebruik maakt van een VPN, wordt je verbinding versleuteld en omgeleid via de VPN-server.
Over het algemeen zul je hier niets van merken als je websites bezoekt. Wel kan het zijn dat je downloadsnelheid (iets) lager is als zonder VPN.
Het beste kun je kiezen voor de dichtstbijzijnde VPN-server.
Je hebt 2 mogelijkheden: De VPN op ieder apparaat installeren en vervolgens inloggen of deze instellen op een router. Al moet je dan wel een geschikte router hebben.
Ik zou zeggen: Gewoon gaan uitproberen. Is het niets, dan kun je zonder problemen je geld terugvragen en kun je eventueel een andere VPN-provider proberen.
Zo'n speedtest is natuurlijk ook een momentopname. Als je gebruik maakt van een VPN, wordt je verbinding versleuteld en omgeleid via de VPN-server.
Over het algemeen zul je hier niets van merken als je websites bezoekt. Wel kan het zijn dat je downloadsnelheid (iets) lager is als zonder VPN.
Het beste kun je kiezen voor de dichtstbijzijnde VPN-server.
Je hebt 2 mogelijkheden: De VPN op ieder apparaat installeren en vervolgens inloggen of deze instellen op een router. Al moet je dan wel een geschikte router hebben.
Ik zou zeggen: Gewoon gaan uitproberen. Is het niets, dan kun je zonder problemen je geld terugvragen en kun je eventueel een andere VPN-provider proberen.
Citaat van Duken op 20 februari 2021, 06:388 uur geleden zei Bartje C:Moet ik dan op elk toestel die op mijn netwerk zit inloggen op PIA?
Dat mag
zelf heb ik hem wel overal actief staan. Je kan ook bijvoorbeeld ook op je download pc de cliënt alleen actief hebben.
Maar Pia de mace optie in de vpn vind ik erg prettig op mijn telefoon, die zorgt ervoor dat al die ellendige reclame wordt geblokkeerd. Op alle sites zonder gekke browsers oid. Dus ik kan gewoon met Chrome werken.
Maar precies wat monkie zegt, gewoon proberen 👍
8 uur geleden zei Bartje C:Moet ik dan op elk toestel die op mijn netwerk zit inloggen op PIA?
Dat mag zelf heb ik hem wel overal actief staan. Je kan ook bijvoorbeeld ook op je download pc de cliënt alleen actief hebben.
Maar Pia de mace optie in de vpn vind ik erg prettig op mijn telefoon, die zorgt ervoor dat al die ellendige reclame wordt geblokkeerd. Op alle sites zonder gekke browsers oid. Dus ik kan gewoon met Chrome werken.
Maar precies wat monkie zegt, gewoon proberen 👍
Citaat van William op 20 februari 2021, 07:04Hier heb ik de VPN ook op ieder apparaat draaien. Al hoeft dat inderdaad niet, die keuze kun je voor jezelf maken. 🙂
Mace Is inderdaad een mooie optie. Was het niet zo dat ze gebruik maken van de Adblock list van Peter Lowe @Duken?
Hier heb ik de VPN ook op ieder apparaat draaien. Al hoeft dat inderdaad niet, die keuze kun je voor jezelf maken. 🙂
Mace Is inderdaad een mooie optie. Was het niet zo dat ze gebruik maken van de Adblock list van Peter Lowe @Duken?
Citaat van Duken op 20 februari 2021, 07:06Zojuist zei Monkie:Was het niet zo dat ze gebruik maken van de Adblock list van Peter Lowe
Dat weet ik niet, maar ik krijg vrijwel geen reclame meer op me android. Wat fijn is dat ik ook gewoon de Chrome browser kan blijven gebruiken, dus geen 3th party browser ding waar werd niet mijn gegevens en favorieten in zitten.
Zojuist zei Monkie:Was het niet zo dat ze gebruik maken van de Adblock list van Peter Lowe
Dat weet ik niet, maar ik krijg vrijwel geen reclame meer op me android. Wat fijn is dat ik ook gewoon de Chrome browser kan blijven gebruiken, dus geen 3th party browser ding waar werd niet mijn gegevens en favorieten in zitten.
Citaat van William op 20 februari 2021, 07:192 minuten geleden zei Duken:Dat weet ik niet, maar ik krijg vrijwel geen reclame meer op me android. Wat fijn is dat ik ook gewoon de Chrome browser kan blijven gebruiken, dus geen 3th party browser ding waar werd niet mijn gegevens en favorieten in zitten.
Gevonden. Ze maken gebruik van deze lijst. Werkt inderdaad prima, hier heb ik de lijst aan Little Snitch toegevoegd.
In Safari gebruik ik Wipr. Deze app heeft geen toegang tot je webcontent. Was voor mij wel een must. Je hebt inderdaad genoeg Adblock apps die hier wel toegang toe hebben.
2 minuten geleden zei Duken:Dat weet ik niet, maar ik krijg vrijwel geen reclame meer op me android. Wat fijn is dat ik ook gewoon de Chrome browser kan blijven gebruiken, dus geen 3th party browser ding waar werd niet mijn gegevens en favorieten in zitten.
Gevonden. Ze maken gebruik van deze lijst. Werkt inderdaad prima, hier heb ik de lijst aan Little Snitch toegevoegd.
In Safari gebruik ik Wipr. Deze app heeft geen toegang tot je webcontent. Was voor mij wel een must. Je hebt inderdaad genoeg Adblock apps die hier wel toegang toe hebben.