wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

bestaat filmpaleis-me nog?

VorigePage 3 of 4Volgende

ja ik mis ook al twee dagen    filmpaleis  snik      zal heel jammer zijn  zo mooie   site weg was er jaren lid van     

Filmpaleis en mediamaatjes zijn beide offline😪

Weet iemand nog een andere die goed is en niet loopt te zeuren over 100 procent uploaden

Ik vraag me af hoeveel van deze klunzen hier nog met elkaar in discussie gaan over registreren bij Filmpaleis voordat het tot ze doordringt dat Filmpaleis, Mediamaatjes en Dutchpirate door Brein uit de lucht zijn gehaald. Alle ISP's werken nu mee. Einde oefening.

Heeft er misschien iemand nog ergens onder een oude matras rond de € 50.000,- liggen?

Want dat hangt de host van al die sites als MediaMaatjes, Ultimate Force en zeker niet te vergeten onze geliefde Film Paleis boven het hoofd voor al die jaren deze sites in de lucht gehouden te hebben.

Kappuh nou met dat gezeur en laat ons in stilte rouwen om dit grote verlies. :weep:

Op 10-9-2022 om 15:30 zei partlor:

Nou volgens mij is filmpaleis er niet meer

Mediamaatjes ook niet meer

beste

ik kan ook geen verbinding met de server maken !!

Op 13-9-2022 om 16:32 zei ShadowMaster:

film paleis is er gewoon nog hoor ;)

ik zit daar ook als lid en als iemand hulp nodig heb ik kan eventueel met staff overleggen heb met paar daar contacten 

Beste Shadowmaster, ik ben bij filmpaleis en mediamaatjes bekend onder de naam "apO" maar bij beide sites wordt mijn verbinding  plots geweigerd en mijn mail aan hen komt ook ongelezen retour. Zou jij zo vriendelijk willen zijn dit aan de staff daar kenbaar te willen maken? Ik zou je zeer erkentelijk zijn.

Grt apO 

Beste @lpg-ron kijk hier eens en andere topics dan zie je dat die sites allemaal offline zijn.

kan ook niet meer bij filmpaleis inloggen,heb gehoord dat shadowmaster kan helpen,als je dat wil doen graag

@williejo50 lees mijn verwijzing even, nogmaals al die sites zijn offline! 🙄

2 uur geleden zei lpg-ron:

Beste Shadowmaster, ik ben bij filmpaleis en mediamaatjes bekend onder de naam "apO" maar bij beide sites wordt mijn verbinding  plots geweigerd en mijn mail aan hen komt ook ongelezen retour. Zou jij zo vriendelijk willen zijn dit aan de staff daar kenbaar te willen maken? Ik zou je zeer erkentelijk zijn.

Grt apO 

hier bmwdriver en ik krijg steeds de melding server fout en dit betekend!!!!!!

Hoor graag van je en vast bedankt voor de moeite.

mvg.  bmwdriver

VorigePage 3 of 4Volgende