bestaat filmpaleis-me nog?
Citaat van Demo op 7 oktober 2022, 23:41ja ik mis ook al twee dagen filmpaleis snik zal heel jammer zijn zo mooie site weg was er jaren lid van
ja ik mis ook al twee dagen filmpaleis snik zal heel jammer zijn zo mooie site weg was er jaren lid van
Citaat van kaj op 8 oktober 2022, 01:21Filmpaleis en mediamaatjes zijn beide offline😪
Weet iemand nog een andere die goed is en niet loopt te zeuren over 100 procent uploaden
Filmpaleis en mediamaatjes zijn beide offline😪
Weet iemand nog een andere die goed is en niet loopt te zeuren over 100 procent uploaden
Citaat van Loco op 9 oktober 2022, 17:17Ik vraag me af hoeveel van deze klunzen hier nog met elkaar in discussie gaan over registreren bij Filmpaleis voordat het tot ze doordringt dat Filmpaleis, Mediamaatjes en Dutchpirate door Brein uit de lucht zijn gehaald. Alle ISP's werken nu mee. Einde oefening.
Ik vraag me af hoeveel van deze klunzen hier nog met elkaar in discussie gaan over registreren bij Filmpaleis voordat het tot ze doordringt dat Filmpaleis, Mediamaatjes en Dutchpirate door Brein uit de lucht zijn gehaald. Alle ISP's werken nu mee. Einde oefening.
Citaat van Demo op 9 oktober 2022, 21:48Heeft er misschien iemand nog ergens onder een oude matras rond de € 50.000,- liggen?
Want dat hangt de host van al die sites als MediaMaatjes, Ultimate Force en zeker niet te vergeten onze geliefde Film Paleis boven het hoofd voor al die jaren deze sites in de lucht gehouden te hebben.
Kappuh nou met dat gezeur en laat ons in stilte rouwen om dit grote verlies. :weep:
Heeft er misschien iemand nog ergens onder een oude matras rond de € 50.000,- liggen?
Want dat hangt de host van al die sites als MediaMaatjes, Ultimate Force en zeker niet te vergeten onze geliefde Film Paleis boven het hoofd voor al die jaren deze sites in de lucht gehouden te hebben.
Kappuh nou met dat gezeur en laat ons in stilte rouwen om dit grote verlies. :weep:
Citaat van Bmwdriver op 10 oktober 2022, 07:42Op 10-9-2022 om 15:30 zei partlor:Nou volgens mij is filmpaleis er niet meer
Mediamaatjes ook niet meer
beste
ik kan ook geen verbinding met de server maken !!
Op 10-9-2022 om 15:30 zei partlor:Nou volgens mij is filmpaleis er niet meer
Mediamaatjes ook niet meer
beste
ik kan ook geen verbinding met de server maken !!
Citaat van lpg-ron op 11 oktober 2022, 05:38Op 13-9-2022 om 16:32 zei ShadowMaster:film paleis is er gewoon nog hoor
![]()
ik zit daar ook als lid en als iemand hulp nodig heb ik kan eventueel met staff overleggen heb met paar daar contacten
Beste Shadowmaster, ik ben bij filmpaleis en mediamaatjes bekend onder de naam "apO" maar bij beide sites wordt mijn verbinding plots geweigerd en mijn mail aan hen komt ook ongelezen retour. Zou jij zo vriendelijk willen zijn dit aan de staff daar kenbaar te willen maken? Ik zou je zeer erkentelijk zijn.
Grt apO
Op 13-9-2022 om 16:32 zei ShadowMaster:film paleis is er gewoon nog hoor
![]()
ik zit daar ook als lid en als iemand hulp nodig heb ik kan eventueel met staff overleggen heb met paar daar contacten
Beste Shadowmaster, ik ben bij filmpaleis en mediamaatjes bekend onder de naam "apO" maar bij beide sites wordt mijn verbinding plots geweigerd en mijn mail aan hen komt ook ongelezen retour. Zou jij zo vriendelijk willen zijn dit aan de staff daar kenbaar te willen maken? Ik zou je zeer erkentelijk zijn.
Grt apO
Citaat van Bella1 op 11 oktober 2022, 05:57Beste @lpg-ron kijk hier eens en andere topics dan zie je dat die sites allemaal offline zijn.
Beste @lpg-ron kijk hier eens en andere topics dan zie je dat die sites allemaal offline zijn.
Citaat van williejo50 op 11 oktober 2022, 07:06kan ook niet meer bij filmpaleis inloggen,heb gehoord dat shadowmaster kan helpen,als je dat wil doen graag
kan ook niet meer bij filmpaleis inloggen,heb gehoord dat shadowmaster kan helpen,als je dat wil doen graag
Citaat van Bella1 op 11 oktober 2022, 07:22@williejo50 lees mijn verwijzing even, nogmaals al die sites zijn offline! 🙄
@williejo50 lees mijn verwijzing even, nogmaals al die sites zijn offline! 🙄
Citaat van Bmwdriver op 11 oktober 2022, 08:122 uur geleden zei lpg-ron:Beste Shadowmaster, ik ben bij filmpaleis en mediamaatjes bekend onder de naam "apO" maar bij beide sites wordt mijn verbinding plots geweigerd en mijn mail aan hen komt ook ongelezen retour. Zou jij zo vriendelijk willen zijn dit aan de staff daar kenbaar te willen maken? Ik zou je zeer erkentelijk zijn.
Grt apO
hier bmwdriver en ik krijg steeds de melding server fout en dit betekend!!!!!!
Hoor graag van je en vast bedankt voor de moeite.
mvg. bmwdriver
2 uur geleden zei lpg-ron:Beste Shadowmaster, ik ben bij filmpaleis en mediamaatjes bekend onder de naam "apO" maar bij beide sites wordt mijn verbinding plots geweigerd en mijn mail aan hen komt ook ongelezen retour. Zou jij zo vriendelijk willen zijn dit aan de staff daar kenbaar te willen maken? Ik zou je zeer erkentelijk zijn.
Grt apO
hier bmwdriver en ik krijg steeds de melding server fout en dit betekend!!!!!!
Hoor graag van je en vast bedankt voor de moeite.
mvg. bmwdriver