wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

banned forum, opnieuw registreren lukt niet

VorigePage 2 of 2
1 uur geleden zei Drifter:

Hmmmmmmmm @Tuinbever dit vindt ik dan weer een actie die ik niet zo op prijs kan stellen, want je weet nooit wat de exacte reden is geweest van de Beheerder om die Ban te geven en ik kan me ook niet voorstellen dat je dit soort acties op prijs zou stellen wanneer jij als Site Eigenaar een lid een Ban geeft en datzelfde lid via dit soort omwegen gewoon weer op jouw website een nieuw account krijgt.

Ja daar zit wel wat in @Drifter 😉 Op Spikesplace na kun je bij al onze Community's inloggen en of registreren met een vpn aan, Ook bannen wij (meestal) niet maar verwijderen een account, en hebben ze vaak weer een mogelijkheid om toch een account aan te maken  en het gedrag aan te passen.

Ik ben gebanned om feitelijk niets. Het betreft een voetbalsite van een bepaalde club waar ik een hartstochtelijke supporter van ben. Echter je hebt altijd wel een beheerder die zich aan bepaalde personen ergert .

Deze beheerder staat er ook om bekend dat hij nogal snel met bannes strooit en zelfs de eigenaar van de site is het met me eens (ik zat er al meer dan 6 jaar op), echter wil hij niet tussen beide komen omdat voor die site de betreffende beheerder er veel tijd in steekt en niet zomaar iemand te vinden is die dat wil overnemen. Als iemand me kan helpen zou dat geweldig zijn gezien die club toch een stuk van mijn plezier is.

Op 2-7-2020 om 22:16 zei sweet11:

Registreer met je telefoon, ik mag veronderstellen dat je die heb?

Nee, heb helaas geen internet op mijn telefoon. Ik ben nog van de pre paid stempel waar er nog maar weinige van zijn.😔 en doe feitelijk alles met mijn pc'tje

12 uur geleden zei misterjaws:

Ik ben gebanned om feitelijk niets. Het betreft een voetbalsite van een bepaalde club waar ik een hartstochtelijke supporter van ben. Echter je hebt altijd wel een beheerder die zich aan bepaalde personen ergert .

Deze beheerder staat er ook om bekend dat hij nogal snel met bannes strooit en zelfs de eigenaar van de site is het met me eens (ik zat er al meer dan 6 jaar op), echter wil hij niet tussen beide komen omdat voor die site de betreffende beheerder er veel tijd in steekt en niet zomaar iemand te vinden is die dat wil overnemen. Als iemand me kan helpen zou dat geweldig zijn gezien die club toch een stuk van mijn plezier is.

Beste, luister nu is goed aub. Je bent gebanned en dat betekent einde verhaal, punt! We hebben enkele methoden voorgesteld maar zeg nu is eerlijk. Stel, je wordt weer lid van dat forum en je bent een groot fan van voetbalclublutjebroek.

Elk mens heeft een bepaalde stijl van schrijven dit icm je liefde voor die club dan val je in no time door de mand. Met andere woorden heel veel mensen hebben door dat je onder een ander naam door ben gegaan en dat mag dus niet wat resulteert in wederom een ban. Kortom gewoon door ademen en niet meer achterom kijken. Welke club is het eigenlijk?

11 uur geleden zei sweet11:

Elk mens heeft een bepaalde stijl van schrijven dit icm je liefde voor die club dan val je in no time door de mand. Met andere woorden heel veel mensen hebben door dat je onder een ander naam door ben gegaan en dat mag dus niet wat resulteert in wederom een ban. Kortom gewoon door ademen en niet meer achterom kijken. Welke club is het eigenlijk?

Nee, ik zal dan enkele topics moeten weren op die voetbalsite: ' Iedere club heeft wel eens spelers waarvan de ene zegt 'geweldig' en de ander het helemaal niets vind. Als je dan de pech hebt dat zo'n beheerder zelf schijnbaar ook een fanatiek supporter is en iets tegen je hebt omdat nu juist hij wel speler x een geweldenaar vind en zich hier niet boven kan zetten dan ben je vroeg of laat het sjakie als je te lang blijft door gaan om uit te zetten waarom zo'n speler in mijn ogen althans het niet gaat maken bij je club'. Ik zal dus bepaalde topics moeten overslaan, dan zal mijn stijl van schrijven niet meer zo opvallen bij betreffende. Zo'n beheerder snapt echt niet dat zo'n club je elke dag aan het hart gaat en graag met gelijk gestemde hier over wilt discussiëren over het wel en wee van je clubje; hij neemt je zodoende wel een stukje plezier weg!

Velen vertonen na verloop van tijd exact hetzelfde gedrag en gaan weer de fout in. Het is jammer dat je het groter maakt dan het is. Het is maar een forum echt niets meer.😉 

VorigePage 2 of 2