wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Als het word dunner bij de dag

VorigePage 2 of 2
Op 14-8-2022 om 02:30 zei Simon_62:

Over 5 jaar ken je internet niet meer terug. Anoniem surfen is dan onmogelijk waarschijnlijk,. Je kan alleen het internet op via je digital ID. Alles wat je doet wordt gevolgd en opgeslagen. Alles wat je zegt of schrijft wordt door AI gemodereerd. Zeg je iets wat het regime niet bevalt automatische melding en staat de politie voor je deur. VPN toegang verboden/afgeschermd door je provider. Dark web zal niet meer bestaan. Zoiets zie ik voor me. De trend is duidelijk.

Brrrr laten we het niet hopen. Maar aan de kant van internet vrijheid gaat het niet goed 😞Ik ben benieuwd waar we over 5 jaar staan, maar VPN providers zullen dan vast ook verboden zijn in de huidige staat zonder logging. 

Op 16-8-2022 om 13:37 zei Duken:

Brrrr laten we het niet hopen. Maar aan de kant van internet vrijheid gaat het niet goed 😞Ik ben benieuwd waar we over 5 jaar staan, maar VPN providers zullen dan vast ook verboden zijn in de huidige staat zonder logging. 

De Zwitserse wetgeving is op gebied van privacy nog steeds de beste. Ik gebruik Proton en ben erg tevreden tot nu toe.

The days feel shorter as time goes by. It’s a reminder that moments pass quickly. Let's make the most of every day!

VorigePage 2 of 2