do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Alles over de nieuwste films

VorigePage 3 of 3

Die serie kon ik niet! Tera Nova staat hier ook op de lijst. Als ik weer eens een dagje ziek ben dan gaan we hem kijken :)

Kleine update :)

Ik ben afgelopen week naar twee films in de bioscoop geweest.

Terminator: genisys en Jurassic World.

Terminator: genisys

Hoewel ik groot fan ben van Terminator viel deze film toch wat tegen. Ik heb deel twee uit 1991 nog in de bioscoop gezien. (Veel van jullie waren er misschien niet eens ;) ) Die staat nog op mijn netvliezen gebrand. Wat een goede film en sindsdien altijd gehouden van The Terminator. Genisys was sterk door Arnold maar het verhaal was wel erg vaag. Ik heb er van kunnen genieten al kan ik mij voorstellen dat hij in reviews slechts naar voren komt. Wil je er van genieten? Gewoon kijken en niet nadenken. Het blijft tenslotte Terminator!

3/5 sterren

Jurassic World

Heerlijke film, doet precies wat je verwacht. Een park met dinos die op tilt slaat. Gewoon zoals het hoort, geen vreemde verassingen. Gewoon nog toffere dinos en een leuke spin met de velociraptors. Een echte bioscoop film! Aanrader voor jong en oud.

4/5 sterren

Jurassic World net binnengehaald via een torrent, goede kwaliteit met Nederlandse ondertitels over de Aziatische, dat wordt deze avond naar kijken.

VorigePage 3 of 3