Alles over de nieuwste films
Citaat van TamSz op 29 mei 2015, 08:02Hoi allemaal,
Ik ben echt gek op films en series, en ik mis eigenlijk het praten hier op het forum over de liefde die we voor films hebben, en het laatste nieuws over de nieuwste films van dit moment.
Het leek me leuk als we in dit topic al het nieuws dat we voorbij zien komen over films plaatsen dat ons aanspreekt. Zoals bijvoorbeeld leuke nieuwe filmtrailers en filmposters, waar we dan weer met zijn alle lekker over kunnen babbelen.
Ik plaats hier alvast een trailer van een film die mij superleuk lijkt.
Trailer Spy
Groetjes, Tamara
Hoi allemaal,
Ik ben echt gek op films en series, en ik mis eigenlijk het praten hier op het forum over de liefde die we voor films hebben, en het laatste nieuws over de nieuwste films van dit moment.
Het leek me leuk als we in dit topic al het nieuws dat we voorbij zien komen over films plaatsen dat ons aanspreekt. Zoals bijvoorbeeld leuke nieuwe filmtrailers en filmposters, waar we dan weer met zijn alle lekker over kunnen babbelen.
Ik plaats hier alvast een trailer van een film die mij superleuk lijkt.
Trailer Spy
Groetjes, Tamara
Citaat van Duken op 29 mei 2015, 09:38Super! Leuk om een vers topic te zien. Zeker na "
De film Spy kon ik nog niet, de trailer is al erg lachwekkend
. Die staat dus op de to-watch lijst.
Ik ben zelf reuze benieuwd naar de nieuwe "Jurassic park". Lijkt mij zo een vette film.
Super! Leuk om een vers topic te zien. Zeker na "
De film Spy kon ik nog niet, de trailer is al erg lachwekkend . Die staat dus op de to-watch lijst.
Ik ben zelf reuze benieuwd naar de nieuwe "Jurassic park". Lijkt mij zo een vette film.
Citaat van TamSz op 29 mei 2015, 10:14Ja die lijkt me ook wel erg goed. Hoewel het wel erg lang geleden is dat ik de andere films gezien heb.
Ja die lijkt me ook wel erg goed. Hoewel het wel erg lang geleden is dat ik de andere films gezien heb.
Citaat van PeaceFreak op 29 mei 2015, 17:38Ik zit met smart te wachten op de nieuwe James Bond film, Spectre.
Hier een trailer:
Ik zit met smart te wachten op de nieuwe James Bond film, Spectre.
Hier een trailer:
Citaat van Farid. op 29 mei 2015, 19:20Ik hoorde laatst iemand over een film praten waarbij een huurmoordenaar achter huurmoordenaars aangaat. Weet alleen niet meer hoe de film heet. Gaat er bij iemand een lampje branden?
Ik hoorde laatst iemand over een film praten waarbij een huurmoordenaar achter huurmoordenaars aangaat. Weet alleen niet meer hoe de film heet. Gaat er bij iemand een lampje branden?
Citaat van PeaceFreak op 29 mei 2015, 19:33Ik hoorde laatst iemand over een film praten waarbij een huurmoordenaar achter huurmoordenaars aangaat. Weet alleen niet meer hoe de film heet. Gaat er bij iemand een lampje branden?
http://www.imdb.com/title/tt0465494/
Deze misschien?
Hitman, die van de games?
Ik hoorde laatst iemand over een film praten waarbij een huurmoordenaar achter huurmoordenaars aangaat. Weet alleen niet meer hoe de film heet. Gaat er bij iemand een lampje branden?
http://www.imdb.com/title/tt0465494/
Deze misschien?
Hitman, die van de games?
Citaat van PeaceFreak op 30 mei 2015, 16:07Deze film, al draait ie al in de bioscoop, lijkt me een leuke film.
Deze film, al draait ie al in de bioscoop, lijkt me een leuke film.