do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

alleenretail.org off line ?

Page 1 of 3Volgende

Paaszondag net als gisteren niet bereikbaar

Er wordt gewerkt aan de servers. Hopelijk is de site snel weer online.

Goed om te horen dat het de servers zijn, op http://informatieplatform.nl/filesharing/beste-torrentsites/ Las ik dat brein erachter zat. 

Niet dus :)

Sommigen beginnen een beetje paranoia te worden van Brein en hun acties.

Zelfs bij een eventuele zonsverduistering denken sommigen al dat Brein er achter zit..... :huh:

Ja inderdaad, zodra de torrent Community meer dan een dag offline is gaat het verhaal snel rond dat Brein er veroorzaker is. 

Soms is dat overigens ook zo, maar gelukkig niet altijd. :)

Ik begrijp dat de site vandaag 2 de paasdag er nog steeds uitligt?

groet rene

Dat is correct.

Ik ben normaal niet zo van de forums, het is me ook min of meer onduidelijk waarom iemand anders zich onder mijn nick zich hier klaarblijkelijk ingeschreven heeft..

Maar zowel met alleenretail als met softwaregegant is geen breinprobleem dat ze off zijn dit heeft alleen te maken met het feit dat ik alles naar andere servers heb gezet en deze klaarblijkelijk een dnsprobleem hebben van mijn frontendserver (firewall) naar de daadwerkelijke dataservers.. dit is vrij snel op te lossen door de servers zonder frontend te laten draaien maar ik verkies om de hostings de paasdagen maar door te laten gaan en de servers waarop de data staat qua ip voor mezelf te houden zodat alle users met een vrij en veilig gevoel op de sites kunnen komen zonder zich zorgen te maken over instanties zoals brein... 

mvg

Polar

Better safe than sorry. Goed te zien dat er gewaakt wordt over de veiligheid van de users. Bedankt voor je feedback Polar.

Gelukkig maar. Polar, bedankt voor de info..

Page 1 of 3Volgende