Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van los-cuentos op 31 oktober 2010, 00:53helllowww
helllowww
Citaat van VXL op 2 november 2010, 00:09Moet morgen om 7 uur al weer van bed om naar school te gaan, dus ga nu maar is slapen geloof ik.
VXL.
Moet morgen om 7 uur al weer van bed om naar school te gaan, dus ga nu maar is slapen geloof ik.
VXL.
Citaat van Wous op 2 november 2010, 00:24haha ja ik eigenlijk ook maar slapen komt er nog niet van xD
Post samenvoeging: november 03, 2010, 01:41:46
Ben ik weer degene die als enige post? ik zie trouwens fotoman ook weer online
wous, los-cuentos, fotoman, ActionWaction deze mensen zijn online nu
haha ja ik eigenlijk ook maar slapen komt er nog niet van xD
Post samenvoeging: november 03, 2010, 01:41:46
Ben ik weer degene die als enige post? ik zie trouwens fotoman ook weer online
wous, los-cuentos, fotoman, ActionWaction deze mensen zijn online nu
Citaat van Rikkert. op 7 november 2010, 00:12Nog leven hier op DukeN?? of ben ik een keer de enigste
moet er vandaag weer vroeg uit 9 uur. Om 10 uur ff 2 uurtjes rijde om ff naar sneek te gaan bootjes kijken bij yansma yachts. Dus als je er bent meld het ff
Nog leven hier op DukeN?? of ben ik een keer de enigste moet er vandaag weer vroeg uit 9 uur. Om 10 uur ff 2 uurtjes rijde om ff naar sneek te gaan bootjes kijken bij yansma yachts. Dus als je er bent meld het ff
Citaat van Wous op 9 november 2010, 00:50Ik dacht ik blijf nog even op om te kijken wanneer cod7 wordt geupload maar ik ga nu maar slapen..
Ik dacht ik blijf nog even op om te kijken wanneer cod7 wordt geupload maar ik ga nu maar slapen..
Citaat van Marciej123 op 11 november 2010, 00:07Heftig, Net een clan website-je gemaakt
en vindt t nu eigenlijk wel tijd O0
Heftig, Net een clan website-je gemaakt en vindt t nu eigenlijk wel tijd O0