Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van TereZz op 19 augustus 2010, 03:25Ja hoor, ik voorlopig wel
Morgen om 2 uur wakker worden, dat zal nog eens moeilijk worden
Ja hoor, ik voorlopig wel
Morgen om 2 uur wakker worden, dat zal nog eens moeilijk worden
Citaat van Demo op 19 augustus 2010, 23:31ben ik ook weer eens, kheb vanavond The Last Airbender gezien, was niet supergoed... maar daardoor heb ik wel zin gekregen om de serie weer eens te zien, wat ik nou dus ook ga doen
ben ik ook weer eens, kheb vanavond The Last Airbender gezien, was niet supergoed... maar daardoor heb ik wel zin gekregen om de serie weer eens te zien, wat ik nou dus ook ga doen
Citaat van TereZz op 20 augustus 2010, 04:27Ik heb net deep sea ofso gezien, nouja niet veel van de film eigenlijk xD. De tijd vliegt wel tis gwn al licht, nja kga nu maar proberen te slapen al ben ik helemaal niet moe xD
Ik heb net deep sea ofso gezien, nouja niet veel van de film eigenlijk xD. De tijd vliegt wel tis gwn al licht, nja kga nu maar proberen te slapen al ben ik helemaal niet moe xD
Citaat van TereZz op 21 augustus 2010, 01:22Mwa yea, maar vandaag ga ik vroeg slapen (A) O0
Check trouwens ff het Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers topic, snelle gratis nieuwsservers
Mwa yea, maar vandaag ga ik vroeg slapen (A) O0
Check trouwens ff het Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers topic, snelle gratis nieuwsservers