Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Marciej123 op 10 juli 2010, 23:51net terug van de kermis, Wat een weer :-[
net terug van de kermis, Wat een weer :-[
Citaat van William op 10 juli 2010, 23:54Het was echt game-weer vanavond. Door dat slechte weer enzo. Dus heb de hele avond cod4 gedaan xD
Het was echt game-weer vanavond. Door dat slechte weer enzo. Dus heb de hele avond cod4 gedaan xD
Citaat van los-cuentos op 11 juli 2010, 00:23ik heb net alles ingepakt, morgen verhuizen naar nieuw huisje, grote kamer, is grote zolderkamer maar helemaal heropgedaan, lekker gezellig om te gamen in mijn VW Kever zetels die ik uit mijn pa zijn garage mee heb genomen
ik heb net alles ingepakt, morgen verhuizen naar nieuw huisje, grote kamer, is grote zolderkamer maar helemaal heropgedaan, lekker gezellig om te gamen in mijn VW Kever zetels die ik uit mijn pa zijn garage mee heb genomen
Citaat van los-cuentos op 11 juli 2010, 00:28heb ook aan mijn pa gezegd dat hij nog 2 22" schermen moet meebrengen, dus zal wel nice zijn met mijn home cinema
😀 lang leve de vakantie en COD
heb ook aan mijn pa gezegd dat hij nog 2 22" schermen moet meebrengen, dus zal wel nice zijn met mijn home cinema 😀 lang leve de vakantie en COD