Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Tom op 29 november 2009, 01:29Zooooo, weer terug van een avondje uit. Beetje vroeg, dat wel, maar iedereen wilde weg... Ff naar het Paard zat er dus niet meer in.
Zooooo, weer terug van een avondje uit. Beetje vroeg, dat wel, maar iedereen wilde weg... Ff naar het Paard zat er dus niet meer in.
Citaat van William op 29 november 2009, 04:55Er begint net een of andere mafkees uit Peru tegen me te praten via soulseek :-[ welterusten
Er begint net een of andere mafkees uit Peru tegen me te praten via soulseek :-[ welterusten
Citaat van Marciej123 op 30 november 2009, 00:13Jippie paar minuten over 1
Jippie paar minuten over 1
Citaat van William op 5 december 2009, 01:23Een grotere bikkel dan de bovenstaande poster post natuurlijk wat later!
Ben helemaal verslaafd aan AC2. Ga nu maar even voor het bed kiezen.
Een bikkelerene bikkel dan dit bikkeltje hier...
Een grotere bikkel dan de bovenstaande poster post natuurlijk wat later!
Ben helemaal verslaafd aan AC2. Ga nu maar even voor het bed kiezen.
Een bikkelerene bikkel dan dit bikkeltje hier...
Citaat van Robin op 6 december 2009, 01:03lekker slapen :slaap: :slaap: :slaap: :slaap: :slaap:
Precies, gister hard uit geweest (gebeurd zelden op vrijdag), vandaag maar is vroeg naar bed voor een zaterdag.
Groeten
lekker slapen :slaap: :slaap: :slaap: :slaap: :slaap:
Precies, gister hard uit geweest (gebeurd zelden op vrijdag), vandaag maar is vroeg naar bed voor een zaterdag.
Groeten
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 01:09ja ik ook. BIKKELS! ;D
ja ik ook. BIKKELS! ;D
Citaat van Robin op 6 december 2009, 01:14WOOHOEW, laten we dit topic is vol spammen vannacht.
Zit er over te denken om nog een hamburgertje te bakken ,maar ben bang dat moeders dan boos naar beneden komt vanwege de afzuiger
WOOHOEW, laten we dit topic is vol spammen vannacht.
Zit er over te denken om nog een hamburgertje te bakken ,maar ben bang dat moeders dan boos naar beneden komt vanwege de afzuiger
Citaat van Tom op 11 december 2009, 00:14Zo... net een wrat bij mezelf weggesneden. Ik had er al een tijd lang een gruwelijke hekel aan en nu is ie niet aan mijn zakmes ontkomen.
Nou ja, hopen dat ie wegblijft, anders kan ik straks naar de huisarts.
Zo... net een wrat bij mezelf weggesneden. Ik had er al een tijd lang een gruwelijke hekel aan en nu is ie niet aan mijn zakmes ontkomen. Nou ja, hopen dat ie wegblijft, anders kan ik straks naar de huisarts.