do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!

VorigePage 31 of 214Volgende

Hahahaha xP Nou ik heb dat nog niet gedaan maar dan ga ik dat nu maar is doen. Heb ik lekker 24-uur verkering xD. Slaap lekker ;) Ik ga zo ook want als nu mijn vader of moeder beneden komt maakt 1 van de 2 mij af :P

Net terug van schoolfeest, was een schuimfeest! Net lekker warme douche genomen. En zo naar bed alleen irritante ruis in me oor

gr stefjuh

haha die ruis zal je nog wel ff horen en dan lig je op bed en wil je gaan slapen en het enige wat je hoort is die ruis.

hehe wij hebben dinsdag schoolfeest en deze zaterdag klassenfeest en dan gaan we een fifa-party houden, hopen we xd

Ik zit nu de heletijd te klote met Windows 7 (Het is sinds net mijn standaard OS). Alleen Norman Security Suite wil niet meewerken :(

zozo het wordt nog eens gezellig na 1 uur :)

wat scheelt eraan sander?

Hij zegt dat het uitgevoerd moet worden met XP of Vista.. Even de exacte foutmelding overtypen. "Norman Security Suite vereist dat uw computer Windows 2000 Service Pack 4, Windows XP Service Pack 2 of Windows Vista uitvoert". Dat is nogal klote :P Hier word mijn vader denk ik niet blij van.

EDIT: Heb nu Norman Virus Control geinstalleerd en dat blijkt te werken :)

De bikkels der bikkels is ook weer aanwezig.

Zeau Zeau, bikkel moet morgen weer vroeg op de beentjes. Vandaar dat hij het feestje extra vroeg verlaten heeft. Tot morgen ;)

Wee naar een ander eindfeest geweest 8) En ja weer een ruis XD

gr stefjuh

VorigePage 31 of 214Volgende