Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Sander op 3 juli 2009, 00:03Hahahaha xP Nou ik heb dat nog niet gedaan maar dan ga ik dat nu maar is doen. Heb ik lekker 24-uur verkering xD. Slaap lekker
Ik ga zo ook want als nu mijn vader of moeder beneden komt maakt 1 van de 2 mij af
Hahahaha xP Nou ik heb dat nog niet gedaan maar dan ga ik dat nu maar is doen. Heb ik lekker 24-uur verkering xD. Slaap lekker Ik ga zo ook want als nu mijn vader of moeder beneden komt maakt 1 van de 2 mij af
Citaat van stefjuh op 9 juli 2009, 23:38Net terug van schoolfeest, was een schuimfeest! Net lekker warme douche genomen. En zo naar bed alleen irritante ruis in me oor
gr stefjuh
Net terug van schoolfeest, was een schuimfeest! Net lekker warme douche genomen. En zo naar bed alleen irritante ruis in me oor
gr stefjuh
Citaat van Erwin. op 10 juli 2009, 00:05haha die ruis zal je nog wel ff horen en dan lig je op bed en wil je gaan slapen en het enige wat je hoort is die ruis.
haha die ruis zal je nog wel ff horen en dan lig je op bed en wil je gaan slapen en het enige wat je hoort is die ruis.
Citaat van William op 10 juli 2009, 00:18hehe wij hebben dinsdag schoolfeest en deze zaterdag klassenfeest en dan gaan we een fifa-party houden, hopen we xd
hehe wij hebben dinsdag schoolfeest en deze zaterdag klassenfeest en dan gaan we een fifa-party houden, hopen we xd
Citaat van Sander op 10 juli 2009, 00:19Ik zit nu de heletijd te klote met Windows 7 (Het is sinds net mijn standaard OS). Alleen Norman Security Suite wil niet meewerken
Ik zit nu de heletijd te klote met Windows 7 (Het is sinds net mijn standaard OS). Alleen Norman Security Suite wil niet meewerken
Citaat van Sander op 10 juli 2009, 00:28Hij zegt dat het uitgevoerd moet worden met XP of Vista.. Even de exacte foutmelding overtypen. "Norman Security Suite vereist dat uw computer Windows 2000 Service Pack 4, Windows XP Service Pack 2 of Windows Vista uitvoert". Dat is nogal klote
Hier word mijn vader denk ik niet blij van.
EDIT: Heb nu Norman Virus Control geinstalleerd en dat blijkt te werken
Hij zegt dat het uitgevoerd moet worden met XP of Vista.. Even de exacte foutmelding overtypen. "Norman Security Suite vereist dat uw computer Windows 2000 Service Pack 4, Windows XP Service Pack 2 of Windows Vista uitvoert". Dat is nogal klote Hier word mijn vader denk ik niet blij van.
EDIT: Heb nu Norman Virus Control geinstalleerd en dat blijkt te werken
Citaat van William op 10 juli 2009, 23:08Zeau Zeau, bikkel moet morgen weer vroeg op de beentjes. Vandaar dat hij het feestje extra vroeg verlaten heeft. Tot morgen
Zeau Zeau, bikkel moet morgen weer vroeg op de beentjes. Vandaar dat hij het feestje extra vroeg verlaten heeft. Tot morgen