za. mei 17th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!

VorigePage 191 of 214Volgende

ik ben moe.

doei.

Moet om 7.44 in de trein zitten. Maar kan niet slapen... En dat is behoorlijk klote...

Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk

Dat bedoel ik... Vanwege dat soort dingen is Walibi in het weekend gewoon niet te doen. Kom zelf net terug van de film en zo, om 7 uur opstaan is dan niet leuk. Speed of Sound zou veel goedmaken, dat wel. :P Iig veel plezier morgen en doe Lajos de groeten. :)

Overigens, The Hunger Games is echt een prima film, mooi verhaal en goed opgebouwd. Alleen ietwat te onrealistisch, het boek houdt zich op de vlakte over de futuristische items die gebruikt worden. Verder geen spoilers, voor iedereen die vaak naar de bios gaat is 't een aanradertje.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Haha zal ik doen : ) Hoop dat je de volgende keer mee kan :)

Hunger games lijkt me wel vet :)

Echt, als ik ook maar 1 nachtje goed slaap ben ik al blij... Slaap gewoon al maanden super slecht... En niks dat helpt.....

Anderhalf uur voor het slapen gaan niet meer tv kijken, computeren of in fel licht zitten. Niet veel meer eten voordat je naar bed gaat en in bed niet proberen te piekeren/malen. Het belangrijkste: als je na een tijdje nog niet kunt slapen en maar ligt te deaaien, ga dan je bed uit. Niet blijven liggen! Dat wordt door alle artsen met recente kennis aanbevolen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Zo maar is richting bed :lui:

Rebirth was zo vet, nu met een piep en heel veel hardstyle melodietjes in mn hoofd proberen te slapen

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Zo even DnB en Dubstep luisteren en dan pitten :)

Net tv nieuwe kairosoft game gespeeld :P

Nu gaan slapen :)

Kairosoft? Wat is dat nou weer? Lol

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

VorigePage 191 of 214Volgende