Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Rikkert. op 23 oktober 2011, 00:11Ik heb die er net op zitten en heb nu vakantie
ahh voelt fijn als je weet dat je de hele week niks hoeft te doen en kan uit slapen
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Ik heb die er net op zitten en heb nu vakantie ahh voelt fijn als je weet dat je de hele week niks hoeft te doen en kan uit slapen
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Marciej123 op 29 oktober 2011, 23:08Hoi. Sup?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Hoi. Sup?
Citaat van Freddytje op 29 oktober 2011, 23:12Ben lekker aan het mixen met Traktor 2 (de Software, helaas niet de hardware :s). Mijn nieuwe aanwinst. Vind het zo'n lekker gevoel geven
Ben lekker aan het mixen met Traktor 2 (de Software, helaas niet de hardware :s). Mijn nieuwe aanwinst. Vind het zo'n lekker gevoel geven
Citaat van Marciej123 op 29 oktober 2011, 23:16Dan koop je de hardware xd.
Dan koop je de hardware xd.
Citaat van Marciej123 op 29 oktober 2011, 23:24Kan je dan niet beter voor wat goedkopers gaan?
Kan je dan niet beter voor wat goedkopers gaan?
Citaat van Freddytje op 29 oktober 2011, 23:57Worden vrijwel niet aangeboden rikkert
@marc, heb ik ook naar gekeken maar dan is het van dat spul dat je denkt ja dit is wel leuk maar had liever die andere duurdere gewild om dan uiteindelijk toch meer geld kwijt te zijn. Dus ik doe het liever in 1 keer goed haha
Ps, sponsoren zijn welkom.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Worden vrijwel niet aangeboden rikkert
@marc, heb ik ook naar gekeken maar dan is het van dat spul dat je denkt ja dit is wel leuk maar had liever die andere duurdere gewild om dan uiteindelijk toch meer geld kwijt te zijn. Dus ik doe het liever in 1 keer goed haha
Ps, sponsoren zijn welkom.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk