Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Marciej123 op 17 augustus 2011, 01:05Sup?
---
- Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Sup?
---
Citaat van Freddytje op 17 augustus 2011, 23:24Ok. Klote overheid. Ben je 18 wil je een motor moet t met de nieuwe wet minder als 11kw zijn. Snik. En t is allemaal geldklopperij moet je daarna ook nogmaals je rijbewijs halen. Damn, volgend jaar gaat t in.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ok. Klote overheid. Ben je 18 wil je een motor moet t met de nieuwe wet minder als 11kw zijn. Snik. En t is allemaal geldklopperij moet je daarna ook nogmaals je rijbewijs halen. Damn, volgend jaar gaat t in.
Citaat van Marciej123 op 17 augustus 2011, 23:39Zo net 45 minuten op de wc opgesloten gezeten. T slot was afgebroken (die pin) waardoor het hele systeem niet meer werkte en dus met een ijzerzaag die soort scharnieren los gezaagt moesten worden.
---
Zo net 45 minuten op de wc opgesloten gezeten. T slot was afgebroken (die pin) waardoor het hele systeem niet meer werkte en dus met een ijzerzaag die soort scharnieren los gezaagt moesten worden.
---
Citaat van Freddytje op 17 augustus 2011, 23:45Nog mazzel dat t maar 45 minuten waren en er iemand thuis was
Truste iedereen. Morgen om 9 uur weer uit bed!
Nog mazzel dat t maar 45 minuten waren en er iemand thuis was
Truste iedereen. Morgen om 9 uur weer uit bed!
Citaat van Marciej123 op 17 augustus 2011, 23:48Ja opzich geluk dat mn stiefpa snel een ijzerzaag had
anders had ik dr zonder hulp van ijzerzaag / brandweer met iets niet uit gekomen
---
Ja opzich geluk dat mn stiefpa snel een ijzerzaag had anders had ik dr zonder hulp van ijzerzaag / brandweer met iets niet uit gekomen
---
Citaat van TereZz op 18 augustus 2011, 00:58Hahaha, hoop voor je dat het geen 1x1meter wc was:P
Heb zelf laatst ~1uur vast gezeten in de lift, hoelang we ook op de alarm knop drukten we kregen niemand aan de lijn, geen bereik.
Uiteindelijk kwamen er bewoners van de flat, met 5 man een geile vrouwenstem horen xD, dat pepte op zeg xD.
halve liftdeur gesloopt btw ;D
Hahaha, hoop voor je dat het geen 1x1meter wc was:P
Heb zelf laatst ~1uur vast gezeten in de lift, hoelang we ook op de alarm knop drukten we kregen niemand aan de lijn, geen bereik.
Uiteindelijk kwamen er bewoners van de flat, met 5 man een geile vrouwenstem horen xD, dat pepte op zeg xD.
halve liftdeur gesloopt btw ;D
Citaat van Freddytje op 18 augustus 2011, 23:04Wekker gaat morgen weer om 8 uur, ga maar eens slapen.
Wekker gaat morgen weer om 8 uur, ga maar eens slapen.
Citaat van IfElse op 18 augustus 2011, 23:17Hooooiiii deze keer kom ik even hier een kijkje nemen. Heb toch niks te doen...
Sent from my X10i using Tapatalk
Hooooiiii deze keer kom ik even hier een kijkje nemen. Heb toch niks te doen...
Sent from my X10i using Tapatalk