Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Freddytje op 30 juni 2011, 23:19Morgen rapport op halen. Ben wel over dus dat is mooi
veel plezier mark!!
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Morgen rapport op halen. Ben wel over dus dat is mooi
veel plezier mark!!
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van TereZz op 2 juli 2011, 00:54Lange tyd hier nbiet geweestr zeg xd, vergeet het altijd xD
ga zo me bed zoeken, ofno niet myn bed
Lange tyd hier nbiet geweestr zeg xd, vergeet het altijd xD
ga zo me bed zoeken, ofno niet myn bed
Citaat van Marciej123 op 3 juli 2011, 23:41Bikkel
Sent from my HTC Desire with cracked screen using Tapatalk
Bikkel
Sent from my HTC Desire with cracked screen using Tapatalk
Citaat van William op 5 juli 2011, 23:02Goeienacht mensen. Zijn er nog meer mensen wakker? Eigenlijk kan dit niet, ik moet om 6 uur me bed uit... 5 uurtjes
en dan lekker om 8 uur aan de snijmachine! Anders komt er geen vlees te liggen. Ik moet namelijk van 8 tot 1 alleen op de afdeling!
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Goeienacht mensen. Zijn er nog meer mensen wakker? Eigenlijk kan dit niet, ik moet om 6 uur me bed uit... 5 uurtjes en dan lekker om 8 uur aan de snijmachine! Anders komt er geen vlees te liggen. Ik moet namelijk van 8 tot 1 alleen op de afdeling!
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 6 juli 2011, 02:33Nu @ waal slapen
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nu @ waal slapen
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Trizomu op 7 juli 2011, 00:25Net de nieuwe transformers gezien en reactie geplaatst in het juiste topic, was ts met A=10 V=8. Dus nu ook even hier van me laten horen.
Net de nieuwe transformers gezien en reactie geplaatst in het juiste topic, was ts met A=10 V=8. Dus nu ook even hier van me laten horen.