Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van PatrickV94 op 29 mei 2011, 02:34Welterusten iedereen, net terug van een leuk avondje zuipen met vrienden, nu kapot en zo lekker uitslapen.
Welterusten iedereen, net terug van een leuk avondje zuipen met vrienden, nu kapot en zo lekker uitslapen.
Citaat van Marciej123 op 29 mei 2011, 23:02truste
truste
Citaat van PatrickV94 op 31 mei 2011, 23:09pff, vakantie is helemaal niet goed voor je, nu de 6e keer op rij dat ik nog tot 1 uur wakker ben.
pff, vakantie is helemaal niet goed voor je, nu de 6e keer op rij dat ik nog tot 1 uur wakker ben.
Citaat van William op 1 juni 2011, 23:08Valsspeler!
Echt grappig, mijn nicht werd net genoemd op 538, om een playbackshow van de plaatselijke korfbalvereniging. Neemt mn oom op, was mn nicht er niet, ging mn oom vet droog praten met Kim en Martijn van 53n8club
Valsspeler!
Echt grappig, mijn nicht werd net genoemd op 538, om een playbackshow van de plaatselijke korfbalvereniging. Neemt mn oom op, was mn nicht er niet, ging mn oom vet droog praten met Kim en Martijn van 53n8club
Citaat van Heisenberg op 2 juni 2011, 23:24Fijn loop in de stad op zoek naar een snackbar want we hebben geen vervoer. Net pirates gekeken opzich wel een leuke film alleen dat 3D vind ik maar niks.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fijn loop in de stad op zoek naar een snackbar want we hebben geen vervoer. Net pirates gekeken opzich wel een leuke film alleen dat 3D vind ik maar niks.
Sent from my iPhone using Tapatalk