Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Marciej123 op 5 mei 2011, 23:12Nee niet echt. Nieuw matras gekocht en nog wat ander spul. jij wat beleefd ?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nee niet echt. Nieuw matras gekocht en nog wat ander spul. jij wat beleefd ?
Citaat van Freddytje op 5 mei 2011, 23:19Euuj, ben best moe ik ga zo maar slapen.
Beter als paradigit "straks" belt met info over mn videokaart. Ik heb nu al een week niet goed kunnen gamen
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Euuj, ben best moe ik ga zo maar slapen.
Beter als paradigit "straks" belt met info over mn videokaart. Ik heb nu al een week niet goed kunnen gamen
Citaat van Rikkert. op 5 mei 2011, 23:24Kan morgen lekker uitslapen. Op de boot gaat dat niet met 2 vervelende broertjes op je kamer...
Vandaag niks doen alleen ff naar de stad nieuwe telefoon halen
Kan morgen lekker uitslapen. Op de boot gaat dat niet met 2 vervelende broertjes op je kamer...
Vandaag niks doen alleen ff naar de stad nieuwe telefoon halen
Citaat van William op 5 mei 2011, 23:43ik verder net verjaardag van mn tante gehad, was wel gezellig
morgen Tilburg !
Post samenvoeging: mei 06, 2011, 01:52:48
zo, peuki weer gehad. ik ga nog ff tv kijken, en dan morgen de wekker van 9 uur weer nemen..
weltruste mensen!
ik verder net verjaardag van mn tante gehad, was wel gezellig
morgen Tilburg !
Post samenvoeging: mei 06, 2011, 01:52:48
zo, peuki weer gehad. ik ga nog ff tv kijken, en dan morgen de wekker van 9 uur weer nemen..
weltruste mensen!
Citaat van Freddytje op 6 mei 2011, 23:20Ik ga slapen, morgen 7 uur weer wakker om de hond uit te laten. :/
Ik ga slapen, morgen 7 uur weer wakker om de hond uit te laten. :/
Citaat van Marciej123 op 7 mei 2011, 00:13Goeienacht. Net terug van tent!
Goeienacht. Net terug van tent!