Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Wous op 26 april 2011, 00:43Daaaamn krijg spontaan honger, pass mij ook een stukje
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Daaaamn krijg spontaan honger, pass mij ook een stukje
Citaat van C.K7 op 29 april 2011, 23:21zeker na een hele dag lopen eerst heel winkelcentrum afgelopen voor wat kleren en dan nog op Koninginnenacht nog meer lopen maar was wel gezellig :friends:
zeker na een hele dag lopen eerst heel winkelcentrum afgelopen voor wat kleren en dan nog op Koninginnenacht nog meer lopen maar was wel gezellig :friends:
Citaat van Marciej123 op 29 april 2011, 23:22Pff krijg net te horen dat een kennis van ons is afgevoerd na een zwaar ongeluk... trauma helicopter geweest maar kon met ambulance mee genomen worden...
Oorzaak? Alcohol
Reed op een scooter...
Pff.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Pff krijg net te horen dat een kennis van ons is afgevoerd na een zwaar ongeluk... trauma helicopter geweest maar kon met ambulance mee genomen worden...
Oorzaak? Alcohol
Reed op een scooter...
Pff.
Citaat van William op 29 april 2011, 23:29Toevallig in Ermelo? Was ook een traumahelikopter las ik op twitter..
Ik had net feestje van men oom en tante, 25 jaar getrouwd. Was gezellig
Toevallig in Ermelo? Was ook een traumahelikopter las ik op twitter..
Ik had net feestje van men oom en tante, 25 jaar getrouwd. Was gezellig
Citaat van Marciej123 op 29 april 2011, 23:44Nope..
Ze zijn als het goed is nu net aangekomen in het ziekenhuis..
Nope..
Ze zijn als het goed is nu net aangekomen in het ziekenhuis..
Citaat van Wous op 30 april 2011, 23:54Volgens mij heeft niemand zin om dit topic op te zoeken? Ik zie namelijk nog wel veel mensen online maar hier geen Posts;p
Volgens mij heeft niemand zin om dit topic op te zoeken? Ik zie namelijk nog wel veel mensen online maar hier geen Posts;p