Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Tom op 23 maart 2011, 00:18Godsamme zeg, eindelijk klaar met alle zaken regelen voor m'n eigen bedrijf, ander werk en archivering van de mail... Nou ja, dat valt te zeggen: morgen ook nog ff back-uppen naar de interne-externe-HDD. Da's een externe schijf die ik na uitval van de behuizing in m'n pc heb geschroefd. Maar goed, ik ga slapen, als dat lukt met deze manische bui... Ben een beetje te druk nu. Tot morgen in ieder geval! Of vandaag/vanochtend, hoe je het ook wilt zien.
Godsamme zeg, eindelijk klaar met alle zaken regelen voor m'n eigen bedrijf, ander werk en archivering van de mail... Nou ja, dat valt te zeggen: morgen ook nog ff back-uppen naar de interne-externe-HDD. Da's een externe schijf die ik na uitval van de behuizing in m'n pc heb geschroefd. Maar goed, ik ga slapen, als dat lukt met deze manische bui... Ben een beetje te druk nu. Tot morgen in ieder geval! Of vandaag/vanochtend, hoe je het ook wilt zien.
Citaat van Zombymario op 27 maart 2011, 00:16Net een mooie oorlogsfilm gezien en heb net South Park gekeken. Nu nog ff Family Guy afkijken en dan onder de wol! :slaap:
Net een mooie oorlogsfilm gezien en heb net South Park gekeken. Nu nog ff Family Guy afkijken en dan onder de wol! :slaap:
Citaat van Freddytje op 27 maart 2011, 00:20Uurtje minder slepen vannacht. Ik ga dus nu slapen. Adios amigos!
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Uurtje minder slepen vannacht. Ik ga dus nu slapen. Adios amigos!
Citaat van Zombymario op 27 maart 2011, 00:23Uurtje minder slepen vannacht. Ik ga dus nu slapen. Adios amigos!
O ja, dat ook nog. Sh!t vergeten, ik sla FG ff over en ga ook maar slapen
Uurtje minder slepen vannacht. Ik ga dus nu slapen. Adios amigos!
O ja, dat ook nog. Sh!t vergeten, ik sla FG ff over en ga ook maar slapen
Citaat van Wous op 27 maart 2011, 00:31Oei, iets teveel drank op, heb een mooi feestje gehad
Klein beetje hoofdpijn enso haha
The world is spinnin' around !
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Oei, iets teveel drank op, heb een mooi feestje gehad
Klein beetje hoofdpijn enso haha
The world is spinnin' around !
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van William op 27 maart 2011, 02:37Wat is er eigenlijk mis met Grolsch?
Net terug van een feestje, beter gaat de boel niet draaien na zon klein beetje alcohol.
Wat is er eigenlijk mis met Grolsch?
Net terug van een feestje, beter gaat de boel niet draaien na zon klein beetje alcohol.