Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Marciej123 op 17 januari 2011, 00:15Im gonna sleep:) have good night
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Im gonna sleep:) have good night
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Wous op 18 januari 2011, 00:32Ik heb gewoon geen zin in slapen terwijl ik er straks niet meer uit wil :}
Ben nog even een 538 powermix podcast aan het luisteren en dan straks maar de ogen dicht.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ik heb gewoon geen zin in slapen terwijl ik er straks niet meer uit wil :}
Ben nog even een 538 powermix podcast aan het luisteren en dan straks maar de ogen dicht.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van TereZz op 19 januari 2011, 00:06Morgen praktijktoets cisco waar ik echt bij moet zijn om half 9, dan is het niet slim tot 1 uur nog in chillende fases te zijn xD.
Meer van dat soort gekken hier?
Morgen praktijktoets cisco waar ik echt bij moet zijn om half 9, dan is het niet slim tot 1 uur nog in chillende fases te zijn xD.
Citaat van William op 19 januari 2011, 00:10Morgen praktijktoets cisco waar ik echt bij moet zijn om half 9, dan is het niet slim tot 1 uur nog in chillende fases te zijn xD.
ja toch morgen 8 uur school
Morgen praktijktoets cisco waar ik echt bij moet zijn om half 9, dan is het niet slim tot 1 uur nog in chillende fases te zijn xD.
ja toch morgen 8 uur school
Citaat van Freddytje op 22 januari 2011, 00:02Even melden na lange tijd. Morgen weer vroeg op, sport he, dus ik ga pitten. Slaapze !
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Even melden na lange tijd. Morgen weer vroeg op, sport he, dus ik ga pitten. Slaapze !
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk