Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Marciej123 op 31 december 2010, 02:58Im still here
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Im still here
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Zombymario op 1 januari 2011, 01:33Ben er ook nog, maar ga zo naar bed. :slaap:
Ben er ook nog, maar ga zo naar bed. :slaap:
Citaat van Zombymario op 1 januari 2011, 01:41Haha wie is er vandaag nou niet nog op na 1 uur?
zombymario, Markey54, Fsowner, Pimmeke10, wous, Impy, downloadfreak zijn nog online. Dus de rest is nog aan het feesten of ligt al in zijn bedje.
Haha wie is er vandaag nou niet nog op na 1 uur?
zombymario, Markey54, Fsowner, Pimmeke10, wous, Impy, downloadfreak zijn nog online. Dus de rest is nog aan het feesten of ligt al in zijn bedje.
Citaat van William op 1 januari 2011, 01:44Je had me al genoemd, dan moet ik hier natuurlijk ook even posten.. Ik ben misselijk; stomme oliebollen.
Je had me al genoemd, dan moet ik hier natuurlijk ook even posten.. Ik ben misselijk; stomme oliebollen.
Citaat van Freddytje op 1 januari 2011, 02:36Spellen gedaan met familie. Mn benen slapen al de rest zal wel snel volgen. Eerst ff lezen, spelen met mn htc
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Spellen gedaan met familie. Mn benen slapen al de rest zal wel snel volgen. Eerst ff lezen, spelen met mn htc
Citaat van Rikkert. op 1 januari 2011, 02:54Net terug van de buren was gezellig. Ben nog niet echt moe dus nog ff opmipod spele en dan straks een keer slapen
Net terug van de buren was gezellig. Ben nog niet echt moe dus nog ff opmipod spele en dan straks een keer slapen
Citaat van Freddytje op 1 januari 2011, 03:28Half 5 ik vind t wel mooi geweest. Slaapze iedereen
en nog een gelukkig nieuwjaar
Half 5 ik vind t wel mooi geweest. Slaapze iedereen en nog een gelukkig nieuwjaar
Citaat van AEW op 1 januari 2011, 03:33Nu zullen de meeste wel in bed ligge denk ik
Ik ga maar slapen half 5 is niet echt vroeg namelijk xD
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!! en slaap lekker
Nu zullen de meeste wel in bed ligge denk ik
Ik ga maar slapen half 5 is niet echt vroeg namelijk xD
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!! en slaap lekker