Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Freddytje op 26 december 2010, 01:583 dagen op rij hier gemeld.. en bijna voor de 3e x lvl 50 op cod bo. Ja, duidelijk?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
3 dagen op rij hier gemeld.. en bijna voor de 3e x lvl 50 op cod bo. Ja, duidelijk?
Citaat van Freddytje op 26 december 2010, 02:39Tering is t al zo laat ik ga maar is slapen, truste!
Tering is t al zo laat ik ga maar is slapen, truste!
Citaat van TereZz op 26 december 2010, 03:17lol ik heb een maandje geleden beats by dr dre besteld bij een chinees en die zijn er nog niet en zijn profiel is wel van ioffer.., over 10 daagjes geld trug claimen bij pp dan maar
lol ik heb een maandje geleden beats by dr dre besteld bij een chinees en die zijn er nog niet en zijn profiel is wel van ioffer.., over 10 daagjes geld trug claimen bij pp dan maar
Citaat van Freddytje op 27 december 2010, 01:12Goedenacht mensen, nog leven hier? Dag 4 denk ik nu.. nee geen 4 zoals gisteren ik ga maar wat eerder slapen
Goedenacht mensen, nog leven hier? Dag 4 denk ik nu.. nee geen 4 zoals gisteren ik ga maar wat eerder slapen
Citaat van Freddytje op 27 december 2010, 01:28Gezellig
ik ga wel zo slapen
beetje moe van afgelopen dagen, vanavond lekker fondue gemaakt/gegeten. Truste iig want ik denk dat dit mn laatste post is voor morgen 11 uur
Gezellig ik ga wel zo slapen
beetje moe van afgelopen dagen, vanavond lekker fondue gemaakt/gegeten. Truste iig want ik denk dat dit mn laatste post is voor morgen 11 uur
Citaat van VXL op 27 december 2010, 03:14Ik ga ook maar eens mijn pc uit doen, wordt beetje laat zo als je er morgen weer vroeg uit moet:O
VXL.
Ik ga ook maar eens mijn pc uit doen, wordt beetje laat zo als je er morgen weer vroeg uit moet:O
VXL.