aanmelden mislukt bij pirates4all en army of strangers
Citaat van nathaliesch op 10 juli 2019, 20:51Goedendag,
ook ik kom het regelmatig tegen dat mijn registratie niet lukt omdat ik als Nederlander in het buitenland (Frankrijk) woon.
Ik kom vrijwel nooit in Nederland en als ik dat zou doen dan gebruik ik mijn mobiele abonnement wat, helaas, ook niet geaccepteerd wordt.
Dus als er iemand is die mij uit de brand zou kunnen helpen, stuur me dan een PM alstublieft.
alvast dank,
groetjes nathalie
Goedendag,
ook ik kom het regelmatig tegen dat mijn registratie niet lukt omdat ik als Nederlander in het buitenland (Frankrijk) woon.
Ik kom vrijwel nooit in Nederland en als ik dat zou doen dan gebruik ik mijn mobiele abonnement wat, helaas, ook niet geaccepteerd wordt.
Dus als er iemand is die mij uit de brand zou kunnen helpen, stuur me dan een PM alstublieft.
alvast dank,
groetjes nathalie
Citaat van NetNiet op 11 juli 2019, 10:58Nathalie, als je in Nederland bent, kan je misschien ook anders even op de wifi als je bij iemand thuis bent?
Nathalie, als je in Nederland bent, kan je misschien ook anders even op de wifi als je bij iemand thuis bent?
Citaat van nathaliesch op 12 juli 2019, 08:53hoi NetNiet,
dank voor je reactie. Maar zoals ik al zei, ik kom vrijwel nooit in Nederland. Of er moet een familielid of vriend sterven en ik met spoed terug moet.
In zo'n geval, denk ik niet dat ik dààr dan aan denk.
Ik had 'DenSpike' ook een berichtje gestuurd want ook zijn website werd geblokkeerd maar die is zo aardig om mijn registratie toch toe te laten. Nu de rest nog.
ik blijf het vreemd vinden dat ze zo graag willen weten achter welk ipadres ik me "schuil" hou. Kennelijk is het blokkeren van alleen VPN adressen niet voldoende.
Desondanks,
een heel fijn weekend.
Groetjes nathalie
hoi NetNiet,
dank voor je reactie. Maar zoals ik al zei, ik kom vrijwel nooit in Nederland. Of er moet een familielid of vriend sterven en ik met spoed terug moet.
In zo'n geval, denk ik niet dat ik dààr dan aan denk.
Ik had 'DenSpike' ook een berichtje gestuurd want ook zijn website werd geblokkeerd maar die is zo aardig om mijn registratie toch toe te laten. Nu de rest nog.
ik blijf het vreemd vinden dat ze zo graag willen weten achter welk ipadres ik me "schuil" hou. Kennelijk is het blokkeren van alleen VPN adressen niet voldoende.
Desondanks,
een heel fijn weekend.
Groetjes nathalie
Citaat van Demo op 12 juli 2019, 09:3132 minuten geleden zei nathaliesch:ik blijf het vreemd vinden dat ze zo graag willen weten achter welk ipadres ik me "schuil" hou. Kennelijk is het blokkeren van alleen VPN adressen niet voldoende.
Hoi Nathalie,
Er circuleert nog steeds een lijst met IP-adressen van wan gebruikers en verdachte personen die niet het beste voor hebben met Torrent of NZB community's en dan willen site eigenaars nog een mogelijkheid hebben om direct bij registratie iemand te weigeren d.m.v. een IP-ban. Je hebt dan in jouw geval alleen geluk als je een berichtje kan sturen naar een staflid of woordvoerder.
32 minuten geleden zei nathaliesch:ik blijf het vreemd vinden dat ze zo graag willen weten achter welk ipadres ik me "schuil" hou. Kennelijk is het blokkeren van alleen VPN adressen niet voldoende.
Hoi Nathalie,
Er circuleert nog steeds een lijst met IP-adressen van wan gebruikers en verdachte personen die niet het beste voor hebben met Torrent of NZB community's en dan willen site eigenaars nog een mogelijkheid hebben om direct bij registratie iemand te weigeren d.m.v. een IP-ban. Je hebt dan in jouw geval alleen geluk als je een berichtje kan sturen naar een staflid of woordvoerder.
Citaat van nathaliesch op 21 juli 2019, 13:27Alleen hebben ze dan NIET het fatsoen om erop te reageren maar gewoon botweg te weigeren.
Zoiets als, daar hebben we geen oplossing voor dus maar negeren.
Maar goed, het geeft in elk geval de mentaliteit weer.
er zijn gelukkig genoeg alternatieven.
Trouwens, spikesplace.live had WEL het fatsoen om een buitenlands IP adres te accepteren waarvoor mijn dank.
Alleen hebben ze dan NIET het fatsoen om erop te reageren maar gewoon botweg te weigeren.
Trouwens, spikesplace.live had WEL het fatsoen om een buitenlands IP adres te accepteren waarvoor mijn dank.
Citaat van Demo op 22 juli 2019, 05:2115 uur geleden zei nathaliesch:Alleen hebben ze dan NIET het fatsoen om erop te reageren maar gewoon botweg te weigeren.
Dat heeft weinig met fatsoen te maken maar meer met onkunde dat je op spikesplace wel toe gelaten wordt daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip.
Dat botweg weigeren heeft te maken met dat ze je ip checken en als ze zien dat het een VPN ip is je aanmelding verwijderen.
Zoala al eerder vermeld vraag een vriend of kennis die in Nederland woont om een account voor jou te registreren en laat hem jou mail adres invullen bij de registratie.
15 uur geleden zei nathaliesch:Alleen hebben ze dan NIET het fatsoen om erop te reageren maar gewoon botweg te weigeren.
Dat heeft weinig met fatsoen te maken maar meer met onkunde dat je op spikesplace wel toe gelaten wordt daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip.
Dat botweg weigeren heeft te maken met dat ze je ip checken en als ze zien dat het een VPN ip is je aanmelding verwijderen.
Zoala al eerder vermeld vraag een vriend of kennis die in Nederland woont om een account voor jou te registreren en laat hem jou mail adres invullen bij de registratie.
Citaat van nathaliesch op 22 juli 2019, 08:57Fatsoen is: als iemand je een emailtje stuurt met een vraag daarin, dat die gewoon beantwoord wordt.
Al is het maar een kort antwoord.
En nee, ik ga geen ip-adressen 'gebruiken' van mijn vrienden/kennissen. Als die website in verkeerde handen komt (Brein b.v.) , staan ze bij mijn vrienden op de stoep en dat heb ik er niet voor over.
ik gebruik de alternatieven wel.
groetjes nathalie
Fatsoen is: als iemand je een emailtje stuurt met een vraag daarin, dat die gewoon beantwoord wordt.
Al is het maar een kort antwoord.
En nee, ik ga geen ip-adressen 'gebruiken' van mijn vrienden/kennissen. Als die website in verkeerde handen komt (Brein b.v.) , staan ze bij mijn vrienden op de stoep en dat heb ik er niet voor over.
ik gebruik de alternatieven wel.
groetjes nathalie
Citaat van Demo op 28 juli 2019, 18:154 uur geleden zei Inferno:Ik heb namelijk nog nooit gezien dat iemand met het blote oog een VPN van een echt ip adres kon onderscheiden.
Je kan een Whois IP-adres search doen, waar dan wat meer specifieke gegevens uitkomen, om mogelijk te achterhalen of het om een VPN gaat, maar zo uit het hoofd een IP-adres herkennen en als VPN kenmerken is volgens mij ook niet mogelijk. Volgens mij worden voor acceptatie bij een downloadsite alleen Nederlandse IP-adressen toegestaan na een Whois controle en misschien is een VPN van een provider met een serverlocatie in Nederland herkenbaar, maar daar heb ik mijn twijfels ook over.
4 uur geleden zei Inferno:Ik heb namelijk nog nooit gezien dat iemand met het blote oog een VPN van een echt ip adres kon onderscheiden.
Je kan een Whois IP-adres search doen, waar dan wat meer specifieke gegevens uitkomen, om mogelijk te achterhalen of het om een VPN gaat, maar zo uit het hoofd een IP-adres herkennen en als VPN kenmerken is volgens mij ook niet mogelijk. Volgens mij worden voor acceptatie bij een downloadsite alleen Nederlandse IP-adressen toegestaan na een Whois controle en misschien is een VPN van een provider met een serverlocatie in Nederland herkenbaar, maar daar heb ik mijn twijfels ook over.
Citaat van Demo op 30 juli 2019, 07:13Op 28-7-2019 om 15:32 zei Inferno:Eagle meen je dit nu echt "daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip"
Ik denk dat jij helderziend bent ofzo Ik heb namelijk nog nooit gezien dat iemand met het blote oog een VPN van een echt ip adres kon onderscheiden.
Bullshit dus wat jij uitkraamd. 😉 Onmogelijk!!
Je bevestigd wat ik al eerder schreef je snapt er dus niets van, het is niet zo moeilijk om een VPN ip te herkennen daar zijn genoeg middelen voor ik heb het nergens over het blote oog je moet er wel wat moeite voor doen.
Ik heb mij gewoon geregistreerd op jullie site met een vpn zonder problemen.
Jij als Global zou dat moeten weten.
Op 28-7-2019 om 15:32 zei Inferno:Eagle meen je dit nu echt "daar zit namelijk niemand (meer) die een VPN ip kan onderscheiden van een niet VPN ip"
Ik denk dat jij helderziend bent ofzo Ik heb namelijk nog nooit gezien dat iemand met het blote oog een VPN van een echt ip adres kon onderscheiden.
Bullshit dus wat jij uitkraamd. 😉 Onmogelijk!!
Je bevestigd wat ik al eerder schreef je snapt er dus niets van, het is niet zo moeilijk om een VPN ip te herkennen daar zijn genoeg middelen voor ik heb het nergens over het blote oog je moet er wel wat moeite voor doen.
Ik heb mij gewoon geregistreerd op jullie site met een vpn zonder problemen.
Jij als Global zou dat moeten weten.