4us.vg offline - alternatief?
Citaat van William op 5 juli 2017, 07:31Ja ik moet eerlijk zeggen ik gebruik ze niet allemaal, maar ik heb gewoon een lijst als er weer eentje offline gaat die ik gebruik zoek ik weer naar een goede vervanger
Ja ik moet eerlijk zeggen ik gebruik ze niet allemaal, maar ik heb gewoon een lijst als er weer eentje offline gaat die ik gebruik zoek ik weer naar een goede vervanger
Citaat van William op 5 juli 2017, 09:56Ja klopt, er gaan er best wat offline en dan moet je weer nieuwe url zoeken, een groot deel van die sites bestaat al heel lang maar komen steeds terug met een andere naam maar dezelfde database van films etc.
Een handvol van die sites heeft ook exact dezelfde content, is dus gewoon andere theme op zelfde website denk ik. Het is echt een kat en muis spel gewordenJe ziet hetzelfde met die Filehosts zoals Megadownload, nadat zij offline gehaald zijn er volgens mij wel 200 voor in de plaats gekomen, en steeds komen er meer bij, en komen ze terug onder andere naam etc etc etc.
Onbegonnen werk om dat allemaal te blijven bevechten, maar het is een gevolg van het beleid dat gevoerd wordt in veel landen. Dwijlen met de kraan open noemen ze dat
En totdat ze zien hoe meer ze ertegen vechten hoe meer mensen het gaan gebruiken zal er niets veranderen. Elke keer dat ze schrijven over een bepaalde service of website die ze offline halen raken er meer mensen in geinteresseerd en gaan opzoek naar hetzelfde maar bij een andere aanbieder.
Ja klopt, er gaan er best wat offline en dan moet je weer nieuwe url zoeken, een groot deel van die sites bestaat al heel lang maar komen steeds terug met een andere naam maar dezelfde database van films etc.
Een handvol van die sites heeft ook exact dezelfde content, is dus gewoon andere theme op zelfde website denk ik. Het is echt een kat en muis spel geworden
Je ziet hetzelfde met die Filehosts zoals Megadownload, nadat zij offline gehaald zijn er volgens mij wel 200 voor in de plaats gekomen, en steeds komen er meer bij, en komen ze terug onder andere naam etc etc etc.
Onbegonnen werk om dat allemaal te blijven bevechten, maar het is een gevolg van het beleid dat gevoerd wordt in veel landen. Dwijlen met de kraan open noemen ze dat
En totdat ze zien hoe meer ze ertegen vechten hoe meer mensen het gaan gebruiken zal er niets veranderen. Elke keer dat ze schrijven over een bepaalde service of website die ze offline halen raken er meer mensen in geinteresseerd en gaan opzoek naar hetzelfde maar bij een andere aanbieder.
Citaat van Demo op 9 december 2017, 09:22ik had zo forums maar van sommige forums is de registratie gesloten
maar heb er nog wel 2 waar je mischien terecht kunt komen
http://care4share.actieforum.com/login
ik had zo forums maar van sommige forums is de registratie gesloten
maar heb er nog wel 2 waar je mischien terecht kunt komen
http://care4share.actieforum.com/login
Citaat van Duken op 14 april 2020, 08:51Dat hele actieforum is een drama. Die forums linken direct naar malware sites. Lekker gebruik maken van eigen hosting of clubs op duken.nl
Dat hele actieforum is een drama. Die forums linken direct naar malware sites. Lekker gebruik maken van eigen hosting of clubs op duken.nl
Citaat van William op 14 april 2020, 10:11"Geplaatst Juli 4, 2017'' 🙃 ja dat is al een tijdje geleden.
En stars-king.actieforum.com/login is idd een groot drama, zou zeggen controleer eerst voor je hier iets plaatst.
"Geplaatst Juli 4, 2017'' 🙃 ja dat is al een tijdje geleden.
En stars-king.actieforum.com/login is idd een groot drama, zou zeggen controleer eerst voor je hier iets plaatst.