3ds games
Citaat van Duken op 28 juni 2021, 20:59Werken andere spellen overigens wel? Wil je eens een andere rom proberen van een wat ouder spel. Start door wel op?
Werken andere spellen overigens wel? Wil je eens een andere rom proberen van een wat ouder spel. Start door wel op?
Citaat van Demo op 30 juni 2021, 06:08Op 29-6-2021 om 07:22 zei Kees02:De ds spellen werken wel maar de 3ds spellen niet
Helaas heeft hier nog geen enkel ander lid een reactie op gegeven die je wat verder kan helpen, maar is Mario het enige 3DS spel wat je nu tussen je oudere spellen op de kaart hebt staan? Als je geen andere 3DS spellen hebt kan het natuurlijk ook zomaar zijn dat het Mario 3DS spel niet correct is. Heb je al eens geprobeerd om de oude spellen even van het kaartje af te halen en alleen het Mario 3DS spel er op te zetten in de spellen map.?
Op 29-6-2021 om 07:22 zei Kees02:De ds spellen werken wel maar de 3ds spellen niet
Helaas heeft hier nog geen enkel ander lid een reactie op gegeven die je wat verder kan helpen, maar is Mario het enige 3DS spel wat je nu tussen je oudere spellen op de kaart hebt staan? Als je geen andere 3DS spellen hebt kan het natuurlijk ook zomaar zijn dat het Mario 3DS spel niet correct is. Heb je al eens geprobeerd om de oude spellen even van het kaartje af te halen en alleen het Mario 3DS spel er op te zetten in de spellen map.?
Citaat van Kees02 op 1 juli 2021, 15:55Heb ik geprobeerd. Op Facebook heb ik ook mijn vraag gezet. De ds spellen werken wel maar de 3ds spellen niet. Op Facebook zeiden ze dat ik een ander r4 kaart moet hebben.
Heb ik geprobeerd. Op Facebook heb ik ook mijn vraag gezet. De ds spellen werken wel maar de 3ds spellen niet. Op Facebook zeiden ze dat ik een ander r4 kaart moet hebben.