Ik zeg: Hallo allemaal
Citaat van Sangregitano op 10 september 2018, 19:05Hey allemaal goedenavond. Ze noemen me Gitano, ben 50 plusser en "verslaafd" an het internet 😜
Hey allemaal goedenavond. Ze noemen me Gitano, ben 50 plusser en "verslaafd" an het internet 😜
Citaat van Verwijderde gebruiker op 10 september 2018, 20:18Wat fijn dat je er bent!!!!
Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend?
Wat fijn dat je er bent!!!!
Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend?
Citaat van Sangregitano op 10 september 2018, 21:02Hoi Duken,
Bedankt voor je mail. Ben nieuw hier, maar zal mijn weg wel vinden hier. Ben zeer geïnteresseerd in de dagelijkse nieuwtjes, hoofdzakelijk wat met downloaden te maken heeft. Ook alle nieuwe artikelen over software boeien mij. Verder lees ik graag de meningen van andere op op ingebrachte stellingen/meningen/opmerkingen. Ben niet iemand die snel zal reageren.
Groet Gitano
Hoi Duken,
Bedankt voor je mail. Ben nieuw hier, maar zal mijn weg wel vinden hier. Ben zeer geïnteresseerd in de dagelijkse nieuwtjes, hoofdzakelijk wat met downloaden te maken heeft. Ook alle nieuwe artikelen over software boeien mij. Verder lees ik graag de meningen van andere op op ingebrachte stellingen/meningen/opmerkingen. Ben niet iemand die snel zal reageren.
Groet Gitano

Citaat van ShadowMaster op 11 september 2018, 14:38welkom op duken.nl ;)
welkom op duken.nl ;)
You Missed
Kan niet opstarten in Windows na het uitschakelen van CSM
Eater
- september 4, 2025
- 4 views
Windows 11 gaat zelf bepalen over het installeren van updates.
Eater
- september 4, 2025
- 27 views
Favoriete Doctor Who-actrice bevestigd nieuwe drama serie Counsels
Eater
- september 3, 2025
- 27 views