Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020

VorigePage 39 of 42Volgende
3 uur geleden zei Guardian:

Het valt me wel op dat er wat makkelijk reclame gemaakt mag worden nu, want ik had het idee dat nieuwe sites aangemeld moesten worden en dan een bepaalde tijd beoordeeld voordat ze een link mogen plaatsen.

Dat klopt helemaal :) maar dat moet @Harry1 natuurlijk dan wel vertelt worden.  ;) (en dat heb ik niet gedaan...)

Nieuwe leden mogen niet direct links plaatsen om spam tegen te gaan. 

Overigens is meerdere spotweb sites alleen maar fijn. Meer keuze is altijd handig.

ik laat het dus even hierbij, en zal als de site over twee weken nog draait toevoegen in het overzicht.

Bedankt voor de uitzondering, @Duken

De lijst is weer bijgewerkt, er is één site offline en er is er één toegevoegd. Niks bijzonders. :)

Hopelijk lezen mensen dit, voordat er weer meerdere topics over hetzelfde worden geopend:

De registraties op the-newgeneration zijn op dit moment gesloten. Dat blijft voorlopig ook zo. Als je doneert heb je recht om iemand een invite te sturen.

2 uur geleden zei Monkie:

Hopelijk lezen mensen dit, voordat er weer meerdere topics over hetzelfde worden geopend:

De registraties op the-newgeneration zijn op dit moment gesloten. Dat blijft voorlopig ook zo. Als je doneert heb je recht om iemand een invite te sturen.

Goed dat je het aangeeft! Dit bericht kwam ik ook tegen:

screenshot-www.the-newgeneration.net.png

7 uur geleden zei Monkie:

De registraties op the-newgeneration zijn op dit moment gesloten.

Jammer dat The-Newgeneration dit zelf niet even meld in de topic die ze ook op Duken.nl ooit hebben geopend toen ze in de lucht kwamen, want er is nog steeds een woordvoerder van hun site lid op Duken.nl. Misschien is het verstandig om ook even een korte vermelding te geven bij de link in het overzicht van de NZB Community's, dat tot nader order inschrijving niet mogelijk is.

1 uur geleden zei Drifter:

Misschien is het verstandig om ook even een korte vermelding te geven bij de link in het overzicht van de NZB Community's, dat tot nader order inschrijving niet mogelijk is.

Was ik vergeten te vermelden. Maar inderdaad, dat lijkt mij ook een goed idee. :)

Ik was altijd wel tevreden met Newgeneration.
Helaas is mijn account verwijderd door inactiviteit (denk ik).

Hoe hoog moet de donatie zijn voor een invite? Wil graag weer een account..

24 minuten geleden zei Mattied:

Ik was altijd wel tevreden met Newgeneration.
Helaas is mijn account verwijderd door inactiviteit (denk ik).

Hoe hoog moet de donatie zijn voor een invite? Wil graag weer een account..

Je kunt op dit moment niet doneren. Dit is tijdelijk uitgeschakeld.

Oooh, ik had begrepen dat een huidig lid d.m.v. een donatie een invite kon versturen.

Jammer!

VorigePage 39 of 42Volgende

Loading