Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van Demo op 24 september 2018, 13:409 minuten geleden zei Xsjlo:Is iceworld nu ook al offline?
Blijft weinig over zo.
Het zal ook wel enige tijd gaan kosten voordat er weer een aantal goede NZB Community's zijn opgebouwd na de recente activiteiten van Brein.
Het is al een hele klus om een goede Webhost te vinden die een site eigenaar voldoende ruimte geeft op de server om een degelijke Database te draaien, die niet gelijk gebonden is aan een maximum aantal leden en activiteit.
Dan moet de site eigenaar ook nog hulp hebben van een hele goede scripter die in staat is om een waterdichte beveiliging in te bouwen om hack pogingen geen kans te geven.
Volgens mij heeft Iceworld ook wat host problemen en zijn ze bezig die problemen op te lossen. 😉
9 minuten geleden zei Xsjlo:Is iceworld nu ook al offline?
Blijft weinig over zo.
Het zal ook wel enige tijd gaan kosten voordat er weer een aantal goede NZB Community's zijn opgebouwd na de recente activiteiten van Brein.
Het is al een hele klus om een goede Webhost te vinden die een site eigenaar voldoende ruimte geeft op de server om een degelijke Database te draaien, die niet gelijk gebonden is aan een maximum aantal leden en activiteit.
Dan moet de site eigenaar ook nog hulp hebben van een hele goede scripter die in staat is om een waterdichte beveiliging in te bouwen om hack pogingen geen kans te geven.
Volgens mij heeft Iceworld ook wat host problemen en zijn ze bezig die problemen op te lossen. 😉
Citaat van CoboRob op 25 september 2018, 14:50Op 24-9-2018 om 13:43 zei Oempa-Loempa:Ik dacht dat ik gek was geworden maar dat gedoe bij NZB Chronicle lag dus niet aan mij
Account gemaakt.. weinig downloaden om geen problemen te veroorzaken en boem.. BAN !
Wachten tot de ban voorbij was en heel weinig downloaden.. Boem IP banNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met nette bedankjes
Boem weer een permanente ban want ik had te veel gedownloadNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met nette bedankjes
Boem weer een permanente ban want mijn bedankjes waren te kortNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met lange bedankjes
Boem weer een permanente ban want mijn bedankjes waren te langIk heb iets van 7 accounts met een ban daar.
De mods zijn wel heel fanatiek daar.
Ze liggen er trouwens al een paar dagen uit nu
https://www.nzbchronicle.net/nzbchronicle/
Was inderdaad een paar dagen gesloten gesloten wegens verbouwing.
Maar sinds gisteren weer online.
Dit was hard nodig want het was de dagen voor die verbouwing een bende.
Maar waarom je een site twee dagen moet sluiten om hem weer in de 'oude' staat te krijgen is me een raadsel.
Het blijft in mijn ogen een knullig geheel.
Op 24-9-2018 om 13:43 zei Oempa-Loempa:Ik dacht dat ik gek was geworden maar dat gedoe bij NZB Chronicle lag dus niet aan mij
Account gemaakt.. weinig downloaden om geen problemen te veroorzaken en boem.. BAN !
Wachten tot de ban voorbij was en heel weinig downloaden.. Boem IP banNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met nette bedankjes
Boem weer een permanente ban want ik had te veel gedownloadNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met nette bedankjes
Boem weer een permanente ban want mijn bedankjes waren te kortNieuw account gemaakt op een ander IP en heel braaf weinig downloaden met lange bedankjes
Boem weer een permanente ban want mijn bedankjes waren te langIk heb iets van 7 accounts met een ban daar.
De mods zijn wel heel fanatiek daar.
Ze liggen er trouwens al een paar dagen uit nu
https://www.nzbchronicle.net/nzbchronicle/
Was inderdaad een paar dagen gesloten gesloten wegens verbouwing.
Maar sinds gisteren weer online.
Dit was hard nodig want het was de dagen voor die verbouwing een bende.
Maar waarom je een site twee dagen moet sluiten om hem weer in de 'oude' staat te krijgen is me een raadsel.
Het blijft in mijn ogen een knullig geheel.
Citaat van NetNiet op 25 september 2018, 15:46Op 10-9-2018 om 15:58 zei CoboRob:https://www.nzbchronicle.net/nzbchronicle/
Deze site neemt weer nieuwe leden aan.
Maar bezint eer ge begint!
Het inderdaad niet (zoals Madmax hierboven al concludeerde) wat een weldenkend mens onder een gesmeerd lopende nzb-gemeenschap zal verstaan.
Bedankjes moeten uit minimaal vijf woorden bestaan!
En deze mogen ook niet steeds hetzelfde zijn.
Je dient dus een uitmuntende 'bedanker' te zijn om steeds maar weer een uniek bedankje uit je toetsenbord te toveren.
Men kan de leden bij overtreding van deze bedankregels hierop aanspreken en hiervoor een waarschuwing geven.
Bij 3 waarschuwingen volgt een ban.
Ze hanteren ook nog eens een maximum van 10 meegenomen spots/posts per dag.
Dit is op zich niet zo'n probleem, want de structuur van de site zo ongelofelijk onoverzichtelijk dat je al een dag nodig hebt om, in combinatie met die achterlijke bedankregels iets van je gading te kunnen vinden.Kortom!
Links laten liggen deze kleuterklas!Aanvulling:
Oh, bijna vergeten, er is ook een donatie-pagina.
Het heeft er alle schijn van dat de site daarvoor in het leven geroepen is.Na aanmelding was ik verwijderd, ik een mailtje sturen en uitgelegd dat ik vermoed dat het is omdat mijn IP zei dat ik in Tunesie zit en uitgelegd dat ik daar woon. Kreeg een reactie terug dat dat inderdaad de reden was, waarom ik verwijderd was. Vervolgens gevraagd of ik me toch mag aanmelden, geen reactie meer, nog via de site weer opnieuw aangemeld, maar niks .......
Op 10-9-2018 om 15:58 zei CoboRob:https://www.nzbchronicle.net/nzbchronicle/
Deze site neemt weer nieuwe leden aan.
Maar bezint eer ge begint!
Het inderdaad niet (zoals Madmax hierboven al concludeerde) wat een weldenkend mens onder een gesmeerd lopende nzb-gemeenschap zal verstaan.
Bedankjes moeten uit minimaal vijf woorden bestaan!
En deze mogen ook niet steeds hetzelfde zijn.
Je dient dus een uitmuntende 'bedanker' te zijn om steeds maar weer een uniek bedankje uit je toetsenbord te toveren.
Men kan de leden bij overtreding van deze bedankregels hierop aanspreken en hiervoor een waarschuwing geven.
Bij 3 waarschuwingen volgt een ban.
Ze hanteren ook nog eens een maximum van 10 meegenomen spots/posts per dag.
Dit is op zich niet zo'n probleem, want de structuur van de site zo ongelofelijk onoverzichtelijk dat je al een dag nodig hebt om, in combinatie met die achterlijke bedankregels iets van je gading te kunnen vinden.Kortom!
Links laten liggen deze kleuterklas!Aanvulling:
Oh, bijna vergeten, er is ook een donatie-pagina.
Het heeft er alle schijn van dat de site daarvoor in het leven geroepen is.
Na aanmelding was ik verwijderd, ik een mailtje sturen en uitgelegd dat ik vermoed dat het is omdat mijn IP zei dat ik in Tunesie zit en uitgelegd dat ik daar woon. Kreeg een reactie terug dat dat inderdaad de reden was, waarom ik verwijderd was. Vervolgens gevraagd of ik me toch mag aanmelden, geen reactie meer, nog via de site weer opnieuw aangemeld, maar niks .......
Citaat van Misterkilobyte op 25 september 2018, 18:34Zojuist zei NetNiet:hahaha bovenstaande post heeft blijkbaar geholpen, ik mag lid worden, thanks! 🙂
tot dat je er weer af wordt gemieterd als je geen donatie doet
Zojuist zei NetNiet:hahaha bovenstaande post heeft blijkbaar geholpen, ik mag lid worden, thanks! 🙂
tot dat je er weer af wordt gemieterd als je geen donatie doet
Citaat van NetNiet op 25 september 2018, 18:436 minuten geleden zei Misterkilobyte:tot dat je er weer af wordt gemieterd als je geen donatie doet
owww echt is dat verplicht daar? Nou ja dat zien we dan wel weer.
Wat ik wel erg merk is dat nu op alle sites, alles hetzelfde is een. beetje. Ik heb het wel met name over ebooken. Echt voorheen had je nog een beetje gevarieerd aanbod, maar nu zie je overal een beetje het zelfde verschijnen voor het grootste deel.
6 minuten geleden zei Misterkilobyte:tot dat je er weer af wordt gemieterd als je geen donatie doet
owww echt is dat verplicht daar? Nou ja dat zien we dan wel weer.
Wat ik wel erg merk is dat nu op alle sites, alles hetzelfde is een. beetje. Ik heb het wel met name over ebooken. Echt voorheen had je nog een beetje gevarieerd aanbod, maar nu zie je overal een beetje het zelfde verschijnen voor het grootste deel.
Citaat van Demo op 27 september 2018, 08:09
2 uur geleden zei Gandalf:Is er nu helemaal geen site meer voor epubs?
the new heeft ze, maar ik plaats nergens meer omdat de site vaak rare eisen stellen en ik daardoor niet meer post.
2 uur geleden zei Gandalf:Is er nu helemaal geen site meer voor epubs?
the new heeft ze, maar ik plaats nergens meer omdat de site vaak rare eisen stellen en ik daardoor niet meer post.
Citaat van Demo op 27 september 2018, 11:2052 minuten geleden zei stroop:echt weinig epubs site meer , ik mis m'n Harlequin.
Het is nu helaas een beetje een chaos in downloadland, maar volgens mij vindt je af en toe nog iets nieuws op Spotnet of Newzbin
Het is even wachten tot de posters die op een vaste site hebben gezeten weer een betrouwbare nieuwe site vinden. 😉
52 minuten geleden zei stroop:echt weinig epubs site meer , ik mis m'n Harlequin.
Het is nu helaas een beetje een chaos in downloadland, maar volgens mij vindt je af en toe nog iets nieuws op Spotnet of Newzbin
Het is even wachten tot de posters die op een vaste site hebben gezeten weer een betrouwbare nieuwe site vinden. 😉
You Missed
Windows 11-installatie wordt op sommige apparaten langer
Eater
- augustus 26, 2025
- 1 views
Google vereist ontwikkelaarsverificatie om Android-apps te installeren, inclusief sideloading
Eater
- augustus 26, 2025
- 1 views
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 32 views