Binsearch offline?
Citaat van Demo op 19 juli 2019, 16:52Hey,
ff een vraagje is bij jullie ook de website binsearch down? Bij mij doet hij het niet als ik iets zoek krijg gelijk een Error
Hey,
ff een vraagje is bij jullie ook de website binsearch down? Bij mij doet hij het niet als ik iets zoek krijg gelijk een Error
Citaat van Demo op 19 juli 2019, 17:54Waarschijnlijk zijn ze bezig met onderhoud Ismail, want vanochtend was de site nog gewoon online. Je kan uiteraard ook gebruik maken van https://www.nzbindex.nl
Waarschijnlijk zijn ze bezig met onderhoud Ismail, want vanochtend was de site nog gewoon online. Je kan uiteraard ook gebruik maken van https://www.nzbindex.nl
Citaat van Demo op 23 juli 2019, 17:29Op 21-7-2019 om 18:19 zei IsmailAntar:Hij is nog steeds down vreemd
Ze zijn inmiddels weer online, dus ik vermoed dat er toch aardig wat problemen zijn geweest dat er toch een aantal dagen tijd nodig zijn geweest om op te lossen.
Op 21-7-2019 om 18:19 zei IsmailAntar:Hij is nog steeds down vreemd
Ze zijn inmiddels weer online, dus ik vermoed dat er toch aardig wat problemen zijn geweest dat er toch een aantal dagen tijd nodig zijn geweest om op te lossen.
Citaat van Demo op 23 juli 2019, 17:311 minuut geleden zei Drifter:Ze zijn inmiddels weer online, dus ik vermoed dat er toch aardig wat problemen zijn geweest dat er toch een aantal dagen tijd nodig zijn geweest om op te lossen.
Ja thnx zie het er waren denk ik inderdaad problemennog steeds volgens mij want als ik iets opzoekdoet hij het niet geeft eenfout code
1 minuut geleden zei Drifter:Ze zijn inmiddels weer online, dus ik vermoed dat er toch aardig wat problemen zijn geweest dat er toch een aantal dagen tijd nodig zijn geweest om op te lossen.
Ja thnx zie het er waren denk ik inderdaad problemennog steeds volgens mij want als ik iets opzoekdoet hij het niet geeft eenfout code
Citaat van Demo op 25 juli 2019, 07:14Op 23-7-2019 om 19:31 zei IsmailAntar:Ja thnx zie het er waren denk ik inderdaad problemennog steeds volgens mij want als ik iets opzoekdoet hij het niet geeft eenfout code
Hey ik zie nu net dat ze nu helemaal online zijn, het zoeken werkt gelukkig ook weer. Er moesten inderdaad best wel een paar probleempjes zijn geweest wat drifter ook al zij, maar gelukkig zijn ze nu weer lekker online👍
Op 23-7-2019 om 19:31 zei IsmailAntar:Ja thnx zie het er waren denk ik inderdaad problemennog steeds volgens mij want als ik iets opzoekdoet hij het niet geeft eenfout code
Hey ik zie nu net dat ze nu helemaal online zijn, het zoeken werkt gelukkig ook weer. Er moesten inderdaad best wel een paar probleempjes zijn geweest wat drifter ook al zij, maar gelukkig zijn ze nu weer lekker online👍
Je Miste
Microsoft: ‘Nederland steeds vaker doelwit van cyberaanvallen’
Eater
- oktober 18, 2025
- 35 views
Tor Browser zegt nee tegen AI-functies van Firefox en verwijdert ze
Eater
- oktober 18, 2025
- 12 views