enzetbee.com offline
Citaat van Cptzeromaniac op 30 augustus 2018, 20:53Zojuist is bij mij bericht binnen gekomen dat Enzetbee.com ook zijn site heeft gesloten!
Op hun site is het volgende te lezen:
Enzetbee is per direct gesloten, en komt niet meer terug.
We willen iedereen bedanken voor de afgelopen tijd.
Het gaat jullie goed.
Sorry, the board is closed forever.
We will not be back.
2 community's in 1 dag is best zonde
Zojuist is bij mij bericht binnen gekomen dat Enzetbee.com ook zijn site heeft gesloten!
Op hun site is het volgende te lezen:
Enzetbee is per direct gesloten, en komt niet meer terug.
We willen iedereen bedanken voor de afgelopen tijd.
Het gaat jullie goed.
Sorry, the board is closed forever.
We will not be back.
2 community's in 1 dag is best zonde
Citaat van Verwijderde gebruiker op 31 augustus 2018, 05:01Oef nog 1 offline
Oef nog 1 offline

Citaat van stevie_W op 31 augustus 2018, 14:36neeee slecht nieuws ook voor de mensen die via VPN of SSL downloaden 😫 ze hebben schijnbaar ook de downloaders gegevens IPs en wat nog meer via pH2 had ik gehoord 😶oeps ben ik wel nat?
En Vpn is leuk maar jouw IP wordt wel elders op deze planeet gebruikt voor weet ik veel ? net als jij een IP toegewezen krijgt (bestaand IP ) uit America of Elders ?
neeee slecht nieuws ook voor de mensen die via VPN of SSL downloaden 😫 ze hebben schijnbaar ook de downloaders gegevens IPs en wat nog meer via pH2 had ik gehoord 😶oeps ben ik wel nat?
En Vpn is leuk maar jouw IP wordt wel elders op deze planeet gebruikt voor weet ik veel ? net als jij een IP toegewezen krijgt (bestaand IP ) uit America of Elders ?
Citaat van stevie_W op 31 augustus 2018, 15:06komt genoeg aanbod geloof me maar maar (Kom ik later op terug __buitenland)maar er is even paniek en dat snap ik ook wel want relax4u en mysteryworld en ph2 en enzetbee offline nu ?
En ik den denk queen en King (Mysteryworld ) zijn eventjes de troon aan het poetsen 😁
Maar ik denk ___die boete is dit me niet waard maar het Brein heeft nu wel gewonnen met veel te bluffen denk ik ?😁
Sterkte aan al die helden van die side's
groetjes TievieMan
komt genoeg aanbod geloof me maar maar (Kom ik later op terug __buitenland)maar er is even paniek en dat snap ik ook wel want relax4u en mysteryworld en ph2 en enzetbee offline nu ?
En ik den denk queen en King (Mysteryworld ) zijn eventjes de troon aan het poetsen 😁
Maar ik denk ___die boete is dit me niet waard maar het Brein heeft nu wel gewonnen met veel te bluffen denk ik ?😁
Sterkte aan al die helden van die side's
groetjes TievieMan
Citaat van Pietjepuk op 23 juli 2019, 09:47On 7/22/2018 at 12:01 PM, Piraatje said:
· Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Hiermee kan je anoniem internetten en downloaden. Een vereiste tegenwoordig....
Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie.· Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VPN heb je ook niet veel aan, want die sites willen niet dat je met VPN aanmeld. Dus je IP staat gelogged voordat je met VPN kan inloggen. Nee dank je.
On 7/22/2018 at 12:01 PM, Piraatje said:
· Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Hiermee kan je anoniem internetten en downloaden. Een vereiste tegenwoordig....
Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie.
· Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VPN heb je ook niet veel aan, want die sites willen niet dat je met VPN aanmeld. Dus je IP staat gelogged voordat je met VPN kan inloggen. Nee dank je.
Je Miste
Microsoft: ‘Nederland steeds vaker doelwit van cyberaanvallen’
Eater
- oktober 18, 2025
- 35 views
Tor Browser zegt nee tegen AI-functies van Firefox en verwijdert ze
Eater
- oktober 18, 2025
- 12 views