Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van A3aantje op 24 juni 2018, 20:04Er zijn voldoende sites waar het niet nodig is.
Spotnet (nzbserver.com) is er 1 van !
Hebben nog nooit om registratie gevraagd.
Daar is ook alles te vinden van Den Spike.
T.o.v. Place2home, tuurlijk heb je een punt, maar vergeet niet, die hebben hun leden al heel lang, nemen bijna geen leden meer aan.
En belangrijker de tijden zijn veranderd. Niemand wilt nu nog zonder VPN op een site waar alles wordt vast gelegd.
Voorbeelden genoeg denk ik zo.
Je antwoord dat de database geleegd word, lijkt mij niet aannemelijk, Ik zag dat je VBulletin gebruiken, database opschonen zou direct betekenen dat je ook je inlognaam kwijt bent.
Het leek mij in elk geval niet mogelijk alleen het ip adress te verwijderen. (ik kan het hier mis in hebben)
M.b.t. je opmerking, we zijn toch niet gek, nou ik denk juist van wel 😀 , want wij zijn niet zo gek om onze IP zomaar aan iedereen te geven !
Er zijn voldoende sites waar het niet nodig is.
T.o.v. Place2home, tuurlijk heb je een punt, maar vergeet niet, die hebben hun leden al heel lang, nemen bijna geen leden meer aan.
En belangrijker de tijden zijn veranderd. Niemand wilt nu nog zonder VPN op een site waar alles wordt vast gelegd.
Je antwoord dat de database geleegd word, lijkt mij niet aannemelijk, Ik zag dat je VBulletin gebruiken, database opschonen zou direct betekenen dat je ook je inlognaam kwijt bent.
Het leek mij in elk geval niet mogelijk alleen het ip adress te verwijderen. (ik kan het hier mis in hebben)
M.b.t. je opmerking, we zijn toch niet gek, nou ik denk juist van wel 😀 , want wij zijn niet zo gek om onze IP zomaar aan iedereen te geven !
Citaat van Cptzeromaniac op 24 juni 2018, 20:101 minuut geleden zei A3aantje:Er zijn voldoende sites waar het niet nodig is.
In databases kan je de IP-data verwijderen met het uitvoeren van de juiste Query's.
Als je hier een fout in maakt werkt je database ook niet normaal meer.Maakt niet uit of je vbulletin gebruikt of IPS of welke dan ook. Als ze uitgaan van een SQL database kan je daar de IPs verwijderen en worden deze niet gelogt!
Mits je dit correct uitvoert dan he![]()
Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil en ga hier dus ook niet verder over in discussie!
Dus laten we dit topic verder schoon houden en iedereen zijn eigen keus maken.
Dank je wel
1 minuut geleden zei A3aantje:Er zijn voldoende sites waar het niet nodig is.
In databases kan je de IP-data verwijderen met het uitvoeren van de juiste Query's.
Als je hier een fout in maakt werkt je database ook niet normaal meer.
Maakt niet uit of je vbulletin gebruikt of IPS of welke dan ook. Als ze uitgaan van een SQL database kan je daar de IPs verwijderen en worden deze niet gelogt!
Mits je dit correct uitvoert dan he
Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil en ga hier dus ook niet verder over in discussie!
Dus laten we dit topic verder schoon houden en iedereen zijn eigen keus maken.
Dank je wel
Citaat van Demo op 24 juni 2018, 20:18Wat een onzin dat registreren zonder VPN, mensen die kwaad willen komen toch wel op de site, dit gaat je een hoop goodwill kosten en een hoop leden.
En je moet tegenwoordig wel een idioot zijn om te gaan posten zonder VPN, het boeit mij trouwens niet ik meld mij niet aan zonder VPN, en dit is al de 5e site in een paar maanden tijd waar Den Spike zit te posten en de laatste 2 sites zijn na korte tijd gestopt, leg me dat maar eens uit, gasten als jullie kan ik niet meer serieus nemen.
Wat een onzin dat registreren zonder VPN, mensen die kwaad willen komen toch wel op de site, dit gaat je een hoop goodwill kosten en een hoop leden.
En je moet tegenwoordig wel een idioot zijn om te gaan posten zonder VPN, het boeit mij trouwens niet ik meld mij niet aan zonder VPN, en dit is al de 5e site in een paar maanden tijd waar Den Spike zit te posten en de laatste 2 sites zijn na korte tijd gestopt, leg me dat maar eens uit, gasten als jullie kan ik niet meer serieus nemen.
Citaat van fast-eddy op 27 juni 2018, 15:03hallo allemaal,
Ik kan niet op site komen. hebben jullie daar ook last van of heb ik de enige..
fast-eddy
hallo allemaal,
Ik kan niet op site komen. hebben jullie daar ook last van of heb ik de enige..
fast-eddy
Citaat van Cptzeromaniac op 27 juni 2018, 16:31We hebben een klein dns probleempje gehad vanmiddag. Kan zijn dat dit nog hersteld vandaag.
Anders even in je command prompt met administrator ipconfig /flushdns uitvoeren.
Mocht je via vpn op de site willen komen. Gebruik niet duitsland deze geeft momenteel problemen. Belgie werkt wel.
We hebben een klein dns probleempje gehad vanmiddag. Kan zijn dat dit nog hersteld vandaag.
Anders even in je command prompt met administrator ipconfig /flushdns uitvoeren.
Mocht je via vpn op de site willen komen. Gebruik niet duitsland deze geeft momenteel problemen. Belgie werkt wel.
Citaat van fast-eddy op 27 juni 2018, 18:10ik heb mij aangemeld daar maar ik kom er nog niet in. ik heb ook nog geen bevestiging gekregen om mijn profiel/gebruikersnaam te bevestigen. Meestal gebeurd dat gelijk en nu niet.
fast-eddy
ik heb mij aangemeld daar maar ik kom er nog niet in. ik heb ook nog geen bevestiging gekregen om mijn profiel/gebruikersnaam te bevestigen. Meestal gebeurd dat gelijk en nu niet.
fast-eddy
Citaat van Cptzeromaniac op 27 juni 2018, 18:12Soms komen die emails in de spambox terecht.
Kan zijn dat hij daar terecht is gekomen.
Soms komen die emails in de spambox terecht.
Kan zijn dat hij daar terecht is gekomen.
Citaat van fast-eddy op 27 juni 2018, 18:16Nee ik heb alles gecheckt! kan het zijn dat ik een gmail adres heb gebruik bij het registreren?
Nee ik heb alles gecheckt! kan het zijn dat ik een gmail adres heb gebruik bij het registreren?
Citaat van Cptzeromaniac op 27 juni 2018, 18:17Wat is je nickname die je registreerde dan kan ik vragen om ernaar te kijken
Wat is je nickname die je registreerde dan kan ik vragen om ernaar te kijken
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 30 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 20 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 18 views