Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Cptzeromaniac op 10 september 2018, 16:3326 minuten geleden zei stpolman:@Cptzeromaniac,
thanks voor alles ik heb mij kunnen registreren ik wacht nog op controle van de moderator.
![]()
kan zijn dat je je nogmaals moet aanmelden.
Door onze nieuwe server en DNS zat er iets niet goed en systeem verwijderde iedereen :S beheerder zijn schuld haha.
Dus excuus voor het ongemak
26 minuten geleden zei stpolman:thanks voor alles ik heb mij kunnen registreren ik wacht nog op controle van de moderator.
![]()
kan zijn dat je je nogmaals moet aanmelden.
Door onze nieuwe server en DNS zat er iets niet goed en systeem verwijderde iedereen :S beheerder zijn schuld haha.
Dus excuus voor het ongemak
Citaat van Cptzeromaniac op 10 september 2018, 16:46Iemand vond het leuk om een massale pm rond te sturen van ons team.
Hierdoor raakte de mailserver vol en bleven er 400 mails hangen. Het zal even duren voor het hersteld is.
Verwacht dat deze snel binnenkomt en kan ik je spam folder terecht komen.
Iemand vond het leuk om een massale pm rond te sturen van ons team.
Hierdoor raakte de mailserver vol en bleven er 400 mails hangen. Het zal even duren voor het hersteld is.
Verwacht dat deze snel binnenkomt en kan ik je spam folder terecht komen.
Citaat van Dinkie op 10 september 2018, 16:48Ook ik heb meerdere malen geprobeerd, met verschillende mailadressen (Hotmail/gmail/outlook) maar krijg geen mail.
Gebruik geen VPN dus daar ligt het niet aan.
Wat doe ik fout (ik wil zo graag😉)
Sorry: zag je laatste bericht te laat, zal geduldig afwachten.
Ook ik heb meerdere malen geprobeerd, met verschillende mailadressen (Hotmail/gmail/outlook) maar krijg geen mail.
Gebruik geen VPN dus daar ligt het niet aan.
Wat doe ik fout (ik wil zo graag😉)
Sorry: zag je laatste bericht te laat, zal geduldig afwachten.
Citaat van Meh Meh op 10 september 2018, 16:56Ik heb mij ingeschreven met VPN, achter een proxyserver. Na het ontvangen van de activatie mail had ik direct toegang.
Ik heb mij ingeschreven met VPN, achter een proxyserver. Na het ontvangen van de activatie mail had ik direct toegang.
Citaat van Cptzeromaniac op 10 september 2018, 17:046 minuten geleden zei Meh Meh:Ik heb mij ingeschreven met VPN, achter een proxyserver. Na het ontvangen van de activatie mail had ik direct toegang.
ja niet alles is buiten te houden mazzelpik
![]()
haha maar we houden meer en deel wel even erbuiten wie weet ooit in de toekomst dat we beleid aanpassen voor nu werkt dit behoorlijk goed.
Veel actieve mensen met waardering en met de oude hosting ga ik is testen of ik de iplogs kan wissen zonder database errors
Denk dat veel mensen dan ook blij zijn.
6 minuten geleden zei Meh Meh:Ik heb mij ingeschreven met VPN, achter een proxyserver. Na het ontvangen van de activatie mail had ik direct toegang.
ja niet alles is buiten te houden mazzelpik
haha maar we houden meer en deel wel even erbuiten wie weet ooit in de toekomst dat we beleid aanpassen voor nu werkt dit behoorlijk goed.
Veel actieve mensen met waardering en met de oude hosting ga ik is testen of ik de iplogs kan wissen zonder database errors
Denk dat veel mensen dan ook blij zijn.
Citaat van Mondriaan op 10 september 2018, 17:11Goede avond dames en heren
Geprobeerd me aan te melden bij New Generation met ook verschillende emailadressen ,die ik gebruik, nou niets
lukt met vpn of zonder vpn, cookies verwijderd denk dat dit te hoog voor me gegrepen is een nieuwe aanmelding
bij dit forum wel jammer.
Belastingformulieren invullen lukt wel en gaat wel goed!
Goede avond dames en heren
Geprobeerd me aan te melden bij New Generation met ook verschillende emailadressen ,die ik gebruik, nou niets
lukt met vpn of zonder vpn, cookies verwijderd denk dat dit te hoog voor me gegrepen is een nieuwe aanmelding
bij dit forum wel jammer.
Belastingformulieren invullen lukt wel en gaat wel goed!

Citaat van William op 10 september 2018, 17:2323 minuten geleden zei Meh Meh:Ik heb mij ingeschreven met VPN, achter een proxyserver. Na het ontvangen van de activatie mail had ik direct toegang.
Hier is het ook gelukt om me met VPN in te schrijven. Moet zeggen dat de site er prima uitziet. :)
23 minuten geleden zei Meh Meh:Ik heb mij ingeschreven met VPN, achter een proxyserver. Na het ontvangen van de activatie mail had ik direct toegang.
Hier is het ook gelukt om me met VPN in te schrijven. Moet zeggen dat de site er prima uitziet. :)
Citaat van Verwijderde gebruiker op 10 september 2018, 17:27Zeker VPN van PIA
die heeft goede ips uit Nederland
Zeker VPN van PIA die heeft goede ips uit Nederland
You Missed
VMware Workstation: “Insufficient permission to access the file” oplossen
Eater
- augustus 26, 2025
- 10 views
Windows 11-installatie wordt op sommige apparaten langer
Eater
- augustus 26, 2025
- 6 views
Google vereist ontwikkelaarsverificatie om Android-apps te installeren, inclusief sideloading
Eater
- augustus 26, 2025
- 5 views
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 34 views