Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Enzetbee.com offline ?

VorigePage 11 of 14Volgende

Gelukkig.  Ze zijn nu ook weer online.  Problemen lijken weer opgelost. 

jep als goed is heeft ook iedereen een privé bericht gehad , wat het probleem was en de site moet dus nu weer sneller zijn :) en dat klopt ook :D 

Ik kan dus niet op de site en heb ook geen privébericht gehad.Ik krijg 404 not found

de site is weer online :-)

ik heb wel een prive bericht gekregen, maar die kon ik niet lezen...

nu weer wel.

3 uur geleden zei Gandalf:

Ik kan dus niet op de site en heb ook geen privébericht gehad.Ik krijg 404 not found

probeer anders is op f5 te drukken als je naar enzetbee gaat misschien dat die dan wel goed de site ververst, want hij is weer online ;) 

3 hours ago, Gandalf said:

Wat je kan proberen is even alle cache etc uit je browser te verwijderen en opnieuw proberen of anders ipconfig /flushdns uitleg hier:

https://documentation.cpanel.net/display/CKB/How+To+Clear+Your+DNS+Cache

Het kan namelijk zijn dat je computer het oude ip van de site in zijn cache heeft, en als zij een nieuw ip hebben ivm het verhuizen van de site kom je er niet bij als je pc het oude ip nog in de cache heeft staan.

Het advies dat Kliko geeft werkt altijd als het aan de cache ligt. Soms kan een andere browser of een andere PC, laptop, tablet, etc ook helpen.
Als je dan wel kan inloggen, weet je wat er aan de hand is.

Een ander IP adres kan ook helpen.
Soms komt een IP op de blacklist van een server en dan lijkt het alsof een website offline is. In werkelijkheid heb je dan gewoon een ban.

Ik snap die ophef niet helemaal. Die site is toch niet in de lucht? Ik heb de laatste 2 maanden geprobeerd om daar een member te worden, maar krijg geen email. Ik heb op de contacteer ons geklikt en 2 keer geschreven, zonder antwoord. Als ik op moderator worden klik gebeurd er niets, als ik op poster worden klik gebeurd er niks. Doneren werkt niet.

Die site werkt niet lijkt mij.

Ze zijn nu echt offline, kan er ook niet op komen vreemd^_^

VorigePage 11 of 14Volgende

Loading