Enzetbee.com offline ?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 14 september 2017, 05:27Gelukkig. Ze zijn nu ook weer online. Problemen lijken weer opgelost.
Gelukkig. Ze zijn nu ook weer online. Problemen lijken weer opgelost.
Citaat van ShadowMaster op 14 september 2017, 08:15jep als goed is heeft ook iedereen een privé bericht gehad , wat het probleem was en de site moet dus nu weer sneller zijn
en dat klopt ook
![]()
jep als goed is heeft ook iedereen een privé bericht gehad , wat het probleem was en de site moet dus nu weer sneller zijn en dat klopt ook
Citaat van ShadowMaster op 14 september 2017, 11:363 uur geleden zei Gandalf:Ik kan dus niet op de site en heb ook geen privébericht gehad.Ik krijg 404 not found
probeer anders is op f5 te drukken als je naar enzetbee gaat misschien dat die dan wel goed de site ververst, want hij is weer online
![]()
3 uur geleden zei Gandalf:Ik kan dus niet op de site en heb ook geen privébericht gehad.Ik krijg 404 not found
probeer anders is op f5 te drukken als je naar enzetbee gaat misschien dat die dan wel goed de site ververst, want hij is weer online

Citaat van William op 14 september 2017, 11:543 hours ago, Gandalf said:Ik kan dus niet op de site en heb ook geen privébericht gehad.Ik krijg 404 not found
Wat je kan proberen is even alle cache etc uit je browser te verwijderen en opnieuw proberen of anders ipconfig /flushdns uitleg hier:
https://documentation.cpanel.net/display/CKB/How+To+Clear+Your+DNS+Cache
Het kan namelijk zijn dat je computer het oude ip van de site in zijn cache heeft, en als zij een nieuw ip hebben ivm het verhuizen van de site kom je er niet bij als je pc het oude ip nog in de cache heeft staan.
3 hours ago, Gandalf said:Ik kan dus niet op de site en heb ook geen privébericht gehad.Ik krijg 404 not found
Wat je kan proberen is even alle cache etc uit je browser te verwijderen en opnieuw proberen of anders ipconfig /flushdns uitleg hier:
https://documentation.cpanel.net/display/CKB/How+To+Clear+Your+DNS+Cache
Het kan namelijk zijn dat je computer het oude ip van de site in zijn cache heeft, en als zij een nieuw ip hebben ivm het verhuizen van de site kom je er niet bij als je pc het oude ip nog in de cache heeft staan.
Citaat van Meh Meh op 14 september 2017, 18:16Het advies dat Kliko geeft werkt altijd als het aan de cache ligt. Soms kan een andere browser of een andere PC, laptop, tablet, etc ook helpen.
Als je dan wel kan inloggen, weet je wat er aan de hand is.Een ander IP adres kan ook helpen.
Soms komt een IP op de blacklist van een server en dan lijkt het alsof een website offline is. In werkelijkheid heb je dan gewoon een ban.
Het advies dat Kliko geeft werkt altijd als het aan de cache ligt. Soms kan een andere browser of een andere PC, laptop, tablet, etc ook helpen.
Als je dan wel kan inloggen, weet je wat er aan de hand is.
Een ander IP adres kan ook helpen.
Soms komt een IP op de blacklist van een server en dan lijkt het alsof een website offline is. In werkelijkheid heb je dan gewoon een ban.
Citaat van Pietjepuk op 17 februari 2018, 15:16Ik snap die ophef niet helemaal. Die site is toch niet in de lucht? Ik heb de laatste 2 maanden geprobeerd om daar een member te worden, maar krijg geen email. Ik heb op de contacteer ons geklikt en 2 keer geschreven, zonder antwoord. Als ik op moderator worden klik gebeurd er niets, als ik op poster worden klik gebeurd er niks. Doneren werkt niet.
Die site werkt niet lijkt mij.
Ik snap die ophef niet helemaal. Die site is toch niet in de lucht? Ik heb de laatste 2 maanden geprobeerd om daar een member te worden, maar krijg geen email. Ik heb op de contacteer ons geklikt en 2 keer geschreven, zonder antwoord. Als ik op moderator worden klik gebeurd er niets, als ik op poster worden klik gebeurd er niks. Doneren werkt niet.
Die site werkt niet lijkt mij.
Citaat van Misterkilobyte op 17 februari 2018, 16:08Ze zijn nu echt offline, kan er ook niet op komen vreemd
Ze zijn nu echt offline, kan er ook niet op komen vreemd
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 22 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 13 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 11 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 11 views