Download snelheid
Citaat van Zkebam op 31 januari 2018, 15:00Beste Allen, Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om mijn vraag te stellen, maar ik vraag maar. Ik download met sabNZBD. De laatste tijd zakt met downloaden de snelheid binnen een minuut van 48MB/s naar 1.8MB/s om daarna te fluctueren tussen 1.8-6. Ik word er stapelgek van omdat ik niet begrijp waarom dit is. Diversen news groups geprobeerd maar allemaal hetzelfde resultaat. Mijn internetsnelheid is stabiel op 270 Mbps. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?..........bedankt alvast!
Beste Allen, Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om mijn vraag te stellen, maar ik vraag maar. Ik download met sabNZBD. De laatste tijd zakt met downloaden de snelheid binnen een minuut van 48MB/s naar 1.8MB/s om daarna te fluctueren tussen 1.8-6. Ik word er stapelgek van omdat ik niet begrijp waarom dit is. Diversen news groups geprobeerd maar allemaal hetzelfde resultaat. Mijn internetsnelheid is stabiel op 270 Mbps. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?..........bedankt alvast!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 31 januari 2018, 17:52Goedeavond, je zit hier goed.
Zo te horen ligt het aan een harddisk probleem. Kan je ook Downloaden op een andere locatie? Heb je bijvoorbeeld een SSD disk.
Misschien kan je ook nog SSL activeren met het downloaden via Usenet. Dat zou misschien kunnen helpen.
Download je toevallig ook via een VPN? Anders die even uitschakelen om die oorzaak uit te sluiten. Dank
Goedeavond, je zit hier goed.
Zo te horen ligt het aan een harddisk probleem. Kan je ook Downloaden op een andere locatie? Heb je bijvoorbeeld een SSD disk.
Misschien kan je ook nog SSL activeren met het downloaden via Usenet. Dat zou misschien kunnen helpen.
Download je toevallig ook via een VPN? Anders die even uitschakelen om die oorzaak uit te sluiten. Dank
Citaat van Zkebam op 31 januari 2018, 20:04Voor nu even bedankt Duke!......morgen ga ik h.e.e.a. uitproberen, ik kom er nog op terug. Gr. Wim
Voor nu even bedankt Duke!......morgen ga ik h.e.e.a. uitproberen, ik kom er nog op terug. Gr. Wim
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 30 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 20 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 18 views