Hoe kan ik downloaden bij place2home.net ?
Citaat van Jo1985 op 6 augustus 2017, 08:30Daar was ik weer. Ik hoor veel goede verhalen van place2home. Ik heb er nu een account en wil gaan downloaden.
Heel veel gedoe geweest, maar nu heb ik Spotnet gedownload, ik kan een nzb bestand downloaden bij place2home nadat ik iemand bedankt. (Waarom is dat trouwens?) De Nzb kan ik openen met Spotnet alleen stopt de download vaak op het einde.
Sommige NZB bestanden van place2home werken wel maar die met een wachtwoord niet. Ik kan wel de Nzb file downloaden. Dan is er toch geen wachtwoord nodig.
Torrents vind ik toch nog makkelijker, maar hier staat meer Nederlandse films op.
Daar was ik weer. Ik hoor veel goede verhalen van place2home. Ik heb er nu een account en wil gaan downloaden.
Heel veel gedoe geweest, maar nu heb ik Spotnet gedownload, ik kan een nzb bestand downloaden bij place2home nadat ik iemand bedankt. (Waarom is dat trouwens?) De Nzb kan ik openen met Spotnet alleen stopt de download vaak op het einde.
Sommige NZB bestanden van place2home werken wel maar die met een wachtwoord niet. Ik kan wel de Nzb file downloaden. Dan is er toch geen wachtwoord nodig.
Torrents vind ik toch nog makkelijker, maar hier staat meer Nederlandse films op.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 6 augustus 2017, 09:00Je moet met NZB bestanden die met een wachtwoord beveiligd zijn het wachtwoord toevoegen in je usenet programma. In jou geval spotnet.
Dat doe je met de rechtermuis knop op je dowload en dan wachtwoord voor uitpakken
Hierna krijg je een popup en kan je het wachtwoord invoegen welke bij place2home stond op pagina waar je de download vond.
Met het dank je wel knopje kunnen ze bij place2home zien welke bestanden er veel worden gedownload. En de poster wordt bedankt, tja. Het is handig en leuk
Je moet met NZB bestanden die met een wachtwoord beveiligd zijn het wachtwoord toevoegen in je usenet programma. In jou geval spotnet.
Dat doe je met de rechtermuis knop op je dowload en dan wachtwoord voor uitpakken
Hierna krijg je een popup en kan je het wachtwoord invoegen welke bij place2home stond op pagina waar je de download vond.
Met het dank je wel knopje kunnen ze bij place2home zien welke bestanden er veel worden gedownload. En de poster wordt bedankt, tja. Het is handig en leuk
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 30 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 20 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 18 views