foutcode 411 groep niet gevonden / Msg: 411 No such group
Citaat van jolllanda op 11 juni 2017, 11:16ik heb spotnet verwijderd tijdje terug (had geen backup) en wou de nieuwe versie installeren. Dit lukt echter daarna kan ik het programma zien en alles wat erin staat. Alleen downloaden lukt niet omdat ik dan foutmelding krijg;
Groep niet gevonden.. Msg: 411 No such group alt,binaries .ftd (411)
Vervolgens heb ik geprobeerd om het programma te verwijderen, pc opnieuw opgestart en weer gedownload maar hij onthoud mijn gegevens.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
ik heb spotnet verwijderd tijdje terug (had geen backup) en wou de nieuwe versie installeren. Dit lukt echter daarna kan ik het programma zien en alles wat erin staat. Alleen downloaden lukt niet omdat ik dan foutmelding krijg;
Groep niet gevonden.. Msg: 411 No such group alt,binaries .ftd (411)
Vervolgens heb ik geprobeerd om het programma te verwijderen, pc opnieuw opgestart en weer gedownload maar hij onthoud mijn gegevens.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 juni 2017, 16:07Het lijkt er inderdaad op dat je Usenet provider geen toegang geeft tot deze binaries. Wat probeer je te downloaden?
Het lijkt er inderdaad op dat je Usenet provider geen toegang geeft tot deze binaries. Wat probeer je te downloaden?
Citaat van Meh Meh op 11 juni 2017, 17:55De nieuwsserver van KNP is gratis en heeft een erg slechte retentie. Tevens worden niet alle nieuwsgroepen gedekt.
Probeer een payserver dan heb je voor een paar euro per maand toegang tot de grootste nieuwsgroepen.
De nieuwsserver van KNP is gratis en heeft een erg slechte retentie. Tevens worden niet alle nieuwsgroepen gedekt.
Probeer een payserver dan heb je voor een paar euro per maand toegang tot de grootste nieuwsgroepen.
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 30 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 20 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 18 views