Hitnews error

Citaat van Zombymario op 30 oktober 2011, 13:35Heb hier ff een Hitnews trail account gemaakt via 10minutenmail, maar hier doet die het ook niet
Heb hier ff een Hitnews trail account gemaakt via 10minutenmail, maar hier doet die het ook niet

Citaat van William op 30 oktober 2011, 13:36Heb hier ff een Hitnews trail account gemaakt via 10minutenmail, maar hier doet die het ook niet
Ben je van belgie en heb je Telenet?
Heb hier ff een Hitnews trail account gemaakt via 10minutenmail, maar hier doet die het ook niet
Citaat van Zombymario op 30 oktober 2011, 13:37Heb hier ff een Hitnews trail account gemaakt via 10minutenmail, maar hier doet die het ook niet
Nee, Nederland en Tele2
Nee, Nederland en Tele2
Citaat van Wous op 30 oktober 2011, 13:39Ik heb op xennews ook een account aangemaakt maar ik houd hetzelfde probleem: free.xennews.eu: Failed to connect: (10060, "(10060, 'Operation timed out')") 4[A]free.xennews.eu:119
Ik heb dit probleem met hitnews en xennews. @ Nederland - Ziggo
Ik heb op xennews ook een account aangemaakt maar ik houd hetzelfde probleem: free.xennews.eu: Failed to connect: (10060, "(10060, 'Operation timed out')") 4[A]free.xennews.eu:119
Ik heb dit probleem met hitnews en xennews. @ Nederland - Ziggo

Citaat van William op 30 oktober 2011, 13:41Ik heb op xennews ook een account aangemaakt maar ik houd hetzelfde probleem: free.xennews.eu: Failed to connect: (10060, "(10060, 'Operation timed out')") 4[A]free.xennews.eu:119
Ik heb dit probleem met hitnews en xennews. [A] Nederland - Ziggo
Welk programma gebruik je?
Ik heb op xennews ook een account aangemaakt maar ik houd hetzelfde probleem: free.xennews.eu: Failed to connect: (10060, "(10060, 'Operation timed out')") 4[A]free.xennews.eu:119
Welk programma gebruik je?
Citaat van Zombymario op 30 oktober 2011, 13:43Ik heb op xennews ook een account aangemaakt maar ik houd hetzelfde probleem: free.xennews.eu: Failed to connect: (10060, "(10060, 'Operation timed out')") 4[A]free.xennews.eu:119
Dus als ik het goed begrijp werkt Hitnews bij meerdere niet?

Citaat van William op 30 oktober 2011, 13:44Ik heb op xennews ook een account aangemaakt maar ik houd hetzelfde probleem: free.xennews.eu: Failed to connect: (10060, "(10060, 'Operation timed out')") 4[A]free.xennews.eu:119
You have received this email because Hitnews.EU no longer supports
international customers.The reason is actually very simple and involves, as always, money.
International traffic is very expensive.Your account has been transfered to Xennews. We have also moved any active
subscriptions you may have had at Hitnews. You still get what you paid for
(and more).
Starting from saturday 6:00 PM (EST) all international traffic to
Hitnews.EU will be blocked. Please change your server settings to:
Server address (hostname): news.xennews.com
You have received this email because Hitnews.EU no longer supports
international customers.The reason is actually very simple and involves, as always, money.
International traffic is very expensive.Your account has been transfered to Xennews. We have also moved any active
subscriptions you may have had at Hitnews. You still get what you paid for
(and more).
Starting from saturday 6:00 PM (EST) all international traffic to
Hitnews.EU will be blocked. Please change your server settings to:
Server address (hostname): news.xennews.com
Citaat van Freddytje op 30 oktober 2011, 13:46Voor SSL met spotnet heb ik dit gevonden: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=17 Ik kan het zelf niet testen want gebruik geen spotnet.
Ik heb even een ''testbestandje'' gedownload en het werkte gewoon goed. - Hitnews Trial, Tele 2.
Voor SSL met spotnet heb ik dit gevonden: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=17 Ik kan het zelf niet testen want gebruik geen spotnet.
Ik heb even een ''testbestandje'' gedownload en het werkte gewoon goed. - Hitnews Trial, Tele 2.