Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
Citaat van T H W I T op 26 november 2011, 17:38just4today.net/ is niet gratis meer
En over Hitnews Trial, ik kan hem niet meer vinden? Is die weg oid?
Volgens zijn ze slechts tijdelijk offline...
just4today.net/ is niet gratis meer
En over Hitnews Trial, ik kan hem niet meer vinden? Is die weg oid?
Volgens zijn ze slechts tijdelijk offline...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 8 november 2012, 11:14Update van de startpost
Update van de startpost

Citaat van William op 29 december 2013, 22:17Let op, de retentietijden vermeld aan het begin van dit topic zijn erg achterhaald.
Ik gebruik zelf al vele jaren Tweaknews zonder klachten. En toen ik starte had deze al een retentietijd van 100+ dagen en volgens de website heeft die momenteel een retentietijd van 1100 dagen. Ik betaal zelf 70 euro per jaar en heb daarmee een snelheid van 50 Mbit/s over 30 gelijktijdige verbindingen. 1100 dagen heb ik geen ervaring mee, maar posts van een jaar oud kan ik zonder problemen binnen halen.
Let op, de retentietijden vermeld aan het begin van dit topic zijn erg achterhaald.
Ik gebruik zelf al vele jaren Tweaknews zonder klachten. En toen ik starte had deze al een retentietijd van 100+ dagen en volgens de website heeft die momenteel een retentietijd van 1100 dagen. Ik betaal zelf 70 euro per jaar en heb daarmee een snelheid van 50 Mbit/s over 30 gelijktijdige verbindingen. 1100 dagen heb ik geen ervaring mee, maar posts van een jaar oud kan ik zonder problemen binnen halen.
Citaat van Rikkert. op 30 december 2013, 00:00Klopt, die posts zijn al vanaf 2009 niet meer geupdated. Dus kan inderdaad zijn dat ze wat zijn achterhaald.
Wel goed opgelet
Ik zelf download heel weinig. En als ik download stuur ik Eweka een smsje. 1.10 voor 24 uur downloaden
Klopt, die posts zijn al vanaf 2009 niet meer geupdated. Dus kan inderdaad zijn dat ze wat zijn achterhaald.
Wel goed opgelet
Ik zelf download heel weinig. En als ik download stuur ik Eweka een smsje. 1.10 voor 24 uur downloaden
Citaat van Verwijderde gebruiker op 30 december 2013, 10:47Mmm ja... het topic heeft best een verse update nodig. In de afgelopen 4 jaar is er best wat veranderd haha
Mmm ja... het topic heeft best een verse update nodig. In de afgelopen 4 jaar is er best wat veranderd haha
Citaat van Zombymario op 31 december 2013, 11:54Misschien begin 2014 het aanpassen?
Misschien begin 2014 het aanpassen?
Citaat van xipher op 4 mei 2015, 18:57Misschien wel handig voor mensen die wel een nieuwsgroepen willen uittesten, maar er graag nog niet voor willen betalen.
Een proefperiode bij XS News:
http://www.xsnews.co...n/Aanmelden.php
Deze is geldig tot 5 dagen. Zet bij abonnement ELITE en bij Tijdsduur abonnement: PROEF
XS News heeft weer een proefabonnement beschikbaar voor 5 dagen. Per sms ontvang je een code om het account te activeren.
Meer informatie over het proefabonnement en aanmelden kan via https://www.xsnews.nl/nl/freetrial.html
Misschien wel handig voor mensen die wel een nieuwsgroepen willen uittesten, maar er graag nog niet voor willen betalen.
Een proefperiode bij XS News:
http://www.xsnews.co...n/Aanmelden.php
Deze is geldig tot 5 dagen. Zet bij abonnement ELITE en bij Tijdsduur abonnement: PROEF
XS News heeft weer een proefabonnement beschikbaar voor 5 dagen. Per sms ontvang je een code om het account te activeren.
Meer informatie over het proefabonnement en aanmelden kan via https://www.xsnews.nl/nl/freetrial.html
Citaat van Janno op 7 januari 2016, 09:14't Is waarschijnlijk onbegonnen werk om alle payed newsservers op te noemen.
Maar ik mis toch GebruikhetNet (www.gebruikhetnet.nl).
Daar zit een Duitse provider achter, en ik gebruik 'm al jaren.
Betaalbaar, behoorlijke retentie, en (zo nodig) prima
Nederlandse support.
't Is waarschijnlijk onbegonnen werk om alle payed newsservers op te noemen.
Maar ik mis toch GebruikhetNet (www.gebruikhetnet.nl).
Daar zit een Duitse provider achter, en ik gebruik 'm al jaren.
Betaalbaar, behoorlijke retentie, en (zo nodig) prima
Nederlandse support.
Citaat van DukeNPDA op 7 januari 2016, 14:12Prima tip hoor! We horen het graag, ik zal hem nog toevoegen in de startpost.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Prima tip hoor! We horen het graag, ik zal hem nog toevoegen in de startpost.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk