Spotnet Ik kan geen oudere spot downloaden
Citaat van Demo op 26 februari 2016, 14:41Ik probeer steeds films of series binnen te halen via spotnet.maar helaas als het oudere spot zijn kan dat niet.ligt dat aan mij of ligt dat aan spot net voorbeeld serie North and Souht.heel jammer en frustrerend want staat er wel op.en als ze te oud zijn waarom halen ze het er niet af .
Ik probeer steeds films of series binnen te halen via spotnet.maar helaas als het oudere spot zijn kan dat niet.ligt dat aan mij of ligt dat aan spot net voorbeeld serie North and Souht.heel jammer en frustrerend want staat er wel op.en als ze te oud zijn waarom halen ze het er niet af .
Citaat van xipher op 26 februari 2016, 14:55Beste Ellen,
Als jij een spot downloadt, staat er dan bij 'Mislukt' na enkele minuten? Zo ja, dan kunnen dat twee dingen betekenen.
1: de bestanden vallen buiten de retentie van jou usenet provider
2: het betreffende bestand is verwijderd van de newsservers vanwege een DMCA/NTD verzoekSpotnet zou oudere spots automatisch verwijderen uit de database. Echter wanneer bestanden zijn verwijderd van een DMCA/NTD verzoek, dan worden deze door Spotnet niet verwijderd uit de database. Aangezien spotnet dit niet kan controleren. Je zult even verder moeten zoeken naar een juiste downloadbare spot.
Beste Ellen,
Als jij een spot downloadt, staat er dan bij 'Mislukt' na enkele minuten? Zo ja, dan kunnen dat twee dingen betekenen.
1: de bestanden vallen buiten de retentie van jou usenet provider
2: het betreffende bestand is verwijderd van de newsservers vanwege een DMCA/NTD verzoek
Spotnet zou oudere spots automatisch verwijderen uit de database. Echter wanneer bestanden zijn verwijderd van een DMCA/NTD verzoek, dan worden deze door Spotnet niet verwijderd uit de database. Aangezien spotnet dit niet kan controleren. Je zult even verder moeten zoeken naar een juiste downloadbare spot.