Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Buiten de server bewaartijd?

dat krijg ik steeds te zien als ik iets wil downloaden :wacko: . snapput het niet :sorry: . wat doe ik fout? :zielig:

groetjes joanne

De retentie van je Usenet server is te laag om het bestand te downloaden. Sommige servers hebben maar een bepaalde bewaartijd. Ik raad je aan om een duurdere server te huren zodat je het bestand wel kunt downloaden.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

ow . ok jammer ben almaanden bezig en nu kan he tdus nog niet :huilen:

Klopt :)

Als je een payserver zoals XSNews neemt heb je wel een goede retentie!

ik heb dat probleem sinds kort ook en ik gebruik EWEKA . Serverbewaartijd staat op 400 dagen

3 minuten geleden zei Gast bennie:

ik heb dat probleem sinds kort ook en ik gebruik EWEKA . Serverbewaartijd staat op 400 dagen

Eweka heeft een veel langere retentie dan 400 dagen, maar toch klopt deze foutmelding niet helemaal meer. Sommige programma's kennen de foutmelding '430: Article not found' niet. Het betreffende bestand valt niet buiten de server bewaartijd (retentie), maar is waarschijnlijk verwijderd vanwege een DMCA/NTD verzoek.

Met andere woorden, valt het betreffende artikel binnen de retentie van je usenet provider, maar je ontvangt deze foutmelding? Dan kan je er vanuit gaan dat het bestand verwijderd is vanwege een DMCA/NTD verzoek.

bedankt!!

helder

Loading